Minusgrader

Idag vaknade jag till ännu mer frost och minusgrader, visst det var inte mer än -0,1 grader men det var ändå minus.
Men nu börjar solen skina och frosten försvinna, men nu kommer nog snart vintern och kylan. Nog för att jag gillar vinter och snö men jag tycker faktiskt att vintern kan får vänta några veckor till.
 
Idag har jag och dottern filmmys i soffan, hon ska på vårdcentralen idag md sina onda öron så då fick lillebror åka till förskolan själv.
 
Så här mycket snö hade vi för 2 år sedan.
 
Dagens tips:
 
Lajbanssons har 20% rabatt på hela sortimentet, De har leksaker, kläder och barnmöbler. Man kan säkerligen hitta några julklappar där Uppge koden jippi
 
Panduro har nu 25 % på hela sortimentet tom den 29 september. Gäller både i butik och på webben.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jul hos Linda

Jag väntar också gärna ett tag till med vintern, vill hinna njuta av hösten. I slutet av oktober får lite snö komma tycker jag, och sen får resten vänta på sig till december ;)

Svar: Håller med dig, minns ett år då det var bart på första advent. Det var i princip ingen snö alls men den 23 vräkte det ner hela dagen. Jag fick snö till julafton men det var inte roligt alls.
victoriajul.blogg.se

2013-09-26 @ 10:09:29
URL: http://julhoslinda.blogg.se
Postat av: Lisas Vinterland

Jag vill också att vintern ska vänta! Men lite snöfall då och då kan gärna få komma, men stanna på marken får det göra först strax innan advent :)

Svar: Håller med dig
victoriajul.blogg.se

2013-09-26 @ 10:19:15
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com
Postat av: Lisas Vinterland

Jag vill också att vintern ska vänta! Men lite snöfall då och då kan gärna få komma, men stanna på marken får det göra först strax innan advent :)

2013-09-26 @ 10:19:15
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com
Postat av: Liza

Vi har 18 graer och sol här i Malmö idag, haha. Vart tar hösten vägen för oss? :)

Svar: Oj det var varmt, kommer nog snart ska du se
victoriajul.blogg.se

2013-09-26 @ 14:41:23
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se
Postat av: Emmas Jul

Minusgrader igår här i skåne också! helt underbart!

Svar: Härligt
victoriajul.blogg.se

2013-09-26 @ 19:14:30
URL: http://fames.se/emmasjul/
Postat av: Elin - Livat på torpet

Hörde att det snöade i vilhelmina lite idag. Hoppas att det inte är ett väder som kommer hit på länge ;)

Hur är det med Tildas öron då?

Fattar inte heller varför jag aldrig kan komma in på lajbanssons sida .....

Svar: Än så länge är det ingen förändring med öronen för de sa bara att jag skulle köra med revaxör och boka en ny till till veckan.Konstigt att du inte kan komma in på lajbanssons
victoriajul.blogg.se

2013-09-26 @ 20:53:28
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Anna

Vars i Norrland bor du? I Luleå har vi inte haft minusgrader ännu :)

Svar: Jag bor ca 10 mil norr om Sundsvall så det är en bra bit längre ner än dig.
victoriajul.blogg.se

2013-09-26 @ 21:02:39

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback