Höst?

Det blir inte så mycket inlägg här just nu men det beror på att mina höst- och julkänslor inte riktigt vill infinna sig. Det beror på att solen skiner ute och det är 20-25 grader och idag fick jag klippa gräset. Men man ska väl inte klaga för det är mörkt på kvällen och det blir lite kyligt, dessutom blir det bra för elräkningen då man sliper ha någon värme på i huset.
 
Men idag fick jag i alla fall hem mina fina ljusstakar från Ellos och de var verkligen superfina och jag är jätte nöjd med tyvärr var en skadad men förhoppningsvis är den andra som kommer hel.
 
 
Foto: Ellos. Visar er en bild till bara för att jag är så nöjd.
 
Är ni tävlingssugna ? Kika in i helgen för då kommer det en liten hösttävling.
 
 

Kommentarer
Postat av: Axelina

Superfin! Tråkigt att en av dem var skadad bara :(

Svar: Ja det var synd men de skickar ju en ny så det är ju inget större problem
victoriajul.blogg.se

2013-09-12 @ 18:43:23
URL: http://ourchristmas.blogg.se
Postat av: Jonna

Roligt att de börjar ikväll igen. Jag hade Ronnie som favorit tyckte han var en skön karaktär härligt glad hela tiden men sen förstod jag aldrig att portugisen kunde vara kvar så länge som när det bara misslyckades för honom :-P
Vi satsar på att flyttlasset går 4/10 eller om de går för säljaren att vi kan flytta in helgen innan den 1/10 så får vi se när barnet kommer. Skulle vara lite roligt om liten kommer imorgon dels påf fredag den 13 också blir de 130913 som Linn 110811

Svar: Jag hade också Ronnie som favorit, nej han från Portugal fattade jag inte hur han kunde komma med för han verkade inte så bra. Då håller jag tummarna för att hon kommer imorgon.
victoriajul.blogg.se

2013-09-12 @ 18:59:34
URL: http://jonnaek.WordPress.com
Postat av: JULBLOGGEN - Lisas Vinterland

Den var jättefin!

Svar: Ja den är finare i verkligheten
victoriajul.blogg.se

2013-09-12 @ 19:18:10
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback