Att göra något för andra

Jag brukar varje månad skänka en slant till välgörenhet, jag väljer lite olika saker att skänka till varje månad och jag tycker det känns bra att dra sitt strå till stacken, även om det inte är några stora summor så blir många bäckar små till en stor å.
Där för blev jag väldigt glad idag när jag fick ett mail från Groupon att de samlade in pengar till Stockholms Katthem, jag passade på att skänka en slant direkt. För det är ju faktiskt inte bara människor det är synd om.
Bilden föreställer vår katt Lillan. Foto: Maken
 
Så nu tycker jag att ni ska gå in och skänka en slant ni med, man kan välja mellan att skänka 20, 50 och 100 kronor.

 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Bra initiativ!

Svar: Hoppas att någon skänker en liten slant i alla fall
victoriajul.blogg.se

2013-09-02 @ 17:47:08
URL: http://ljuvajul.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Det gick strålande :) Men jag tror att nästa fasta ska jag äta en sen lunch. Att vänta till middan blev lite väl länge för min kurrande mage.

Hur äter du dom dagar du fastar?

Svar: Jag äter lunch. Man får ju om man vill dela upp och äta lunch och middag men jag tror att det blir sämre
victoriajul.blogg.se

2013-09-03 @ 15:27:12
URL: http://www.elinteg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback