Utflykt och rolig post

Idag gjorde jag och barnen en miniutflykt till Dollarstore. Vi tänkte titta på julsaker men det fanns inte mycket jag ville ha, det enda som fick följa med hem från julavdelningen var en tomteluva som jag ska ha när vi fotar årets julkort. Hittade ett snyggt uppläggningsfat och kanna som jag var lite sugen på att köpa. 
Så här såg uppläggningsfatet ut och kannan var i samma stil. 

Titta vad jg hittade i min brevlåda idag. 



En Allers julmagasin, min favorit bland jultidningarna. En underbar jultidning tycker jag. Den innehåller allt jag vill ha i en jultidning, recept, pyssel, julklappstips och massor av fina bilder. Man får massor för pengarna då den endast kostar 34:- Har du inte redan köpt den så gör det. 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Maken kom hem med den här om dagen ;) lycka! Bläddrat i den och tyckte den var lika bra som vanligt ;)

Svar: Jag håller med dig
victoriajul.blogg.se

2013-10-11 @ 15:52:27
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Linda/Candygirl

Redan köpt... och läst... bra tidning, enligt mig. Men Amelia jul är min favvo, ändå...

Svar: Jag håller med dig om att den är bra. Amelia har jag faktiskt aldrig köpt man kanske ska göra det i år
victoriajul.blogg.se

2013-10-11 @ 16:24:52
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Jul hos Linda

Jag har letat dagligen i en vecka, i tre olika städer, efter Allers. Blir snart tokig. Har varit ganska sur de senaste dagarna, så igår kom mamma med 101 idéer som jag faktiskt aldrig läst tidigare. :D

Svar: Kan du inte beställa en Allers från deras sida då? Hoppas du hittar den
victoriajul.blogg.se

2013-10-13 @ 07:07:32
URL: http://julhoslinda.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback