Kallt och shopping

Idag när jag vaknade var det nästan -10 grader ute, jag vaknade dessutom upp och är väldigt förkyld. Kommer nog bli en lång dag då man ska försöka roa två barn samtidigt som man själv helst bara skulle vilja ligga i soffan och titta på film men det löser sig alltid på något sätt.
Jag lovade er att jag skulle visa mina julinköp från helgen så då kommer de här.
 

Var in på en favoritbutik i Umeå, Returbutiken. De säljer secondhand saker väldigt billigt, dessa böcker kostade 5kr/st.  Fanns inte så mycket som jag ville ha denna gången men de andra sakerna var inga julsaker så de visar jag inte här.
 
En burk med varm choklad pulver, tyvärr var den inte lika god som den man gör själv. Och en skylt från den underbara butiken jag visade er bilder från igår.
 
 
Dottern köpte en julkalender, den första tv kalendern vi köper. Eller jag köpte ju den när jag var liten så klart men detta är alltså första gången jag köper den till dottern.
 

Kommentarer
Postat av: Amandas jul

Kul med lite shopping! Här är det också kallt, hade 13 minus som kallast i natt, brrrr

Svar: Ja nu är vintern på väg fast de sa på vädret att det skulle bli varmt på onsdag
victoriajul.blogg.se

2013-10-21 @ 09:40:04
URL: http://amandasjul.blogg.se
Postat av: Linda/Candygirl

Åh har TVkalendern kommit nu.. då ska vi inhandla...

Svar: Jag hittade den på Ica Maxi
victoriajul.blogg.se

2013-10-21 @ 17:46:35
URL: http://www.candygirl.nu/
Postat av: Liza

Vilken härligt gammeldags julskylt! Vad tråkigt att du är sjuk men desto mer tid att julmysa och ta det lugnt! Krya på dig!

Svar: Ja jag gillade skylten väldigt mycket. Tack hoppas jag mår bättre i morgon.
victoriajul.blogg.se

2013-10-21 @ 18:39:04
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se
Postat av: Lisas Vinterland (nu på blo.gg)

Sv: men va? Det var skumt! Har du fått boken skickad till dig nu eller får du den först i november? För jag fick boken skickad och det stod inget om när jag fick göra recensionen :S

Svar: Jag fick hem boken nu med en lapp och på den stod det ganska smått att recensionsdatum var den 19 november så jag mailade och frågade och då sa hon att det var det datumet som gällde
victoriajul.blogg.se

2013-10-21 @ 18:47:00
URL: http://lisasvinterland.blo.gg
Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

Kul att kunna fynda på second hand! Jag köpte 13 pocketböcker (nästan nya) för 1 kr styck på vår loppis!

Svar: Ja det är roligt att gå på loppis, billigt och bra för miljön
victoriajul.blogg.se

2013-10-21 @ 20:48:07
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: Elin - Livat på torpet

Skylten var jätte fin!! Är det en sån där fin tallrikshylla från ikea som den står på? :)

Hur mycket kostar kalendern? Antar att Edvin absolut ska ha en i år med ;)

Svar: Skylten var från Ib Laursen så den finns nog på fler ställen också. Ja tallrikshyllan är från Ikea. Kalendern kostade 49 där vi köpte den
victoriajul.blogg.se

2013-10-23 @ 19:37:17
URL: http://www.elinteg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback