Julklappstips till barn

 Kom just på att idag är det två månader kvar till julafton!
Har inventerat julklapp/present rummet (eller det är snarare ett litet förråd) idag, jag har kollat igenom vad jag köpt till barnen, det är både julklappar och födelsedagspresenter där. Till dottern hade jag mindre än vad jag hade trott så idag beställde jag 5 nr av Bamses Kul att lära, en perfekt julklapp då hon älskar sådana typer av tidningar och att få egen post i brevlådan är ju också väldigt roligt.
 
                                                                                                                                              
5 nr kostar 99:- och man får välja en premie också. Det går också att välja den vanliga bamsetidningen och Bamse för de yngsta. Erbjudandet räcker året ut.

Kommentarer
Postat av: Karin (Abbes & Hilmas mamma)

Nej vi har inte fått hem bilderna, bara talongen så man kunde logga in på internet och se bilderna :)

Svar: Ok. Hade ni Abc gruppen som fotade hos er också?
victoriajul.blogg.se

2013-10-25 @ 00:49:05
URL: http://albinsmoder.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback