En bra julklapp/present

Min morfar fyllde år häromdagen och han är en människa som är jätte svår att köpa något till, han har typ allt så då köpte jag en get åt honom. Det kan ju även vara en perfekt julklapp till någon och dessutom får man namnge geten och den ges sedan bort till en fattig familj som tar hand om föräldralösa barn. Det är en mycket bra julklapp/present tycker jag.
 
Geten köper man på Barnmission och den kostar 200 kronor. Morfars get fick namnet Lennart av den anledningen att min morfar heter just Lennart.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken härlig present! Den tänker jag absolut komma ihåg

Svar: Ja jag håller med. Den uppskattades mycket
victoriajul.blogg.se

2013-10-19 @ 16:40:56
URL: http://tusenjuleljus.blogspot.com
Postat av: johanna

Vilket bra tips! :)

Svar: Vad kul att det gillades
victoriajul.blogg.se

2013-10-20 @ 16:29:15
URL: http://www.arildsdottir.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback