Svenska julvisor

Den bok som används flitigast här hemma just nu är Svenska julvisor. Dottern kommerständigt med denna boken och vill att vi ska sjunga.
 
 
Som ni säkert förstår så är det en bok med julsånger i, men det smarta med denna bok är att den har en liten högtalare så man kan spela musiken till den låt man vill sjunga. Vill man hellre spela musiken själv finns det notor till varje sång.
Det finns även ett hörlursuttag om man vill lyssna på musiken i hörlurar eller kanske koppla den till en högtalare.
Ett stort plus är att man kan byta batterier i den om de skulle ta slut, vilket de snart lär göra här hemma.
 
I boken finns 33 stycken välkända sånger och jag tror det var bara en vi inte hört tidigare. Priset ligger på ca 229:-  och finns bland annat på Bokus.
 
Denna bok är ett recensionsex som jag fått från förlaget.

Kommentarer
Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

Den skulle jag vilja ha!

Svar: Den är väldigt uppskattad här hemma
victoriajul.blogg.se

2013-11-24 @ 08:26:26
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback