Pixi Adventskalender

I fredags landade ett stort paket i brevlådan innehållandes en Pixi Adventskalender, dottern som
blev helt lyrisk och började genast leta efter nr 1, 2 osv. och undrade vad den innehåller för något.
 
 
Kalendern innehåller 24 stycken Pixiböcker, och har luckor på båda sidor (annars skulle den bli väldigt stor.) och det är fina och juliga bilder på båda sidorna. Böckerna innehåller små sagor om julen, vintern, julsånger och andra klassiska sagor.
 
 
Detta tycker jag är en perfekt julkalender man får en ny liten saga att läsa varje dag, och detta till ett väldigt bra pris. Den kostar endast 156 kronor vilket gör att man bara betalar 6,50 :-/ bok och de brukar ju kosta 12 kronor i affären.  Jag rekommenderar verkligen denna kalender tycker att detta är den bästa kalender med saker i som man kan köpa. Så passa på att köpa den redan nu, du kan beställa den från Adlibris.

Kommentarer
Postat av: Julpussar

Åh, det verkar ju vara en superbra idé! Förra året köpte jag en Pixi julbox med 10 små böcker i (alla med jultema). Jag slog in dem individuellt och hängde upp i dotterns paketkalender, det blev mycket uppskattat!

Svar: Jag gjorde likadant till min dotter också. Jag tycker detta var en superbra idé, jag vet att barnen kommer att älska denna kalender
victoriajul.blogg.se

2013-11-04 @ 13:06:40
URL: http://www.julpussar.wordpress.com
Postat av: Linda / Candy Christmas

Åh vilken bra... tyvärr är busungen långt över åldern för pixi... hade han varit 7-8 år yngre än vad han är hade jag köpt bums...

Svar: Ja det är inget för de lite äldre barnen. Jag vet att speciellt dottern kommer att älska den
victoriajul.blogg.se

2013-11-04 @ 17:55:18
URL: http://www.candygirl.nu/candychristmas/
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men vilken rolig!!! :)

Svar: Ja visst är den. En väldigt kul idé tycker jag
victoriajul.blogg.se

2013-11-05 @ 12:55:09
URL: http://www.elinteg

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback