Morberg firar jul

För ett tag sedan fick jag hem ett recensionsex av boken Morberg firar jul och idag är det dags för en recension av den.
 
 
 
Boken innehåller recept och till de flesta recepten har Per Morberg skrivit små anekdoter och självklart finns det en hel del bilder.
 
Jag tycker att recepten är ganska klassiska, det vill säga många av de har man redan läst i andra kokböcker fast det finns ju en del nya. Men jag anser att de små berättelserna till recepten är väldigt roliga att läsa och bilderna är underbra och de andas verkligen jul.
 
Det fanns några recept som jag ska testa bla Pers julsallad och hans fru Ines kola.
 
Jag blir glad av att läsa boken och titta på bilderna, så det är verkligen en bok jag rekommenderar, så har ni inte köpt den gör det.
Finns hos Adlibris och Bokus för 219 kronor.
 

Kommentarer
Postat av: Olivia - LJUVA JUL

Älskar Per och blir lite sugen på att köpa den där boken faktiskt, dock tycker jag att den är lite dyr så får suga på karamellen ett tag till :)

Svar: Jag tycker att boken är värd sitt pris men det brukar ju bli en del utgifter kring jul så det gäller ju att prioritera.
victoriajul.blogg.se

2013-11-12 @ 08:52:31
URL: http://ljuvajul.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Nu blev ju jag nyfiken på den där boken!! Och klassiska recept gillar ju jag :)

Svar: Vad synd att jag inte visste det då hade du kunnat titta i den när du var här. Jag tycker det är jätte bra ( det gjorde även S)
victoriajul.blogg.se

2013-11-12 @ 09:55:55
URL: http://www.elinteg

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback