Julsaker från Fyndiq

Är ni ute efter julsaker eller julklappar kolla hos Fyndiq.se - ett varuhus på nätet som säljer allt från kläder, smink, elektronik till leksaker. De har över 1000 välkända varumärken och frakten kostar 49 kronor oavsett hur mycket du handlar för. Man kan hitta väldigt mycket saker till bra priser där.
Gilla gärna Fyndiq på Facebook för att få de senaste produkttipsen eller följ de på Instagram där de finns under namnet Fyndiqshopping.
 
 
 
Jag har fått hem några saker från Fyndiq som jag tänkte visa er.
 
4 st. plåtburkar i vintagestil kostar endast 155 kronor. De är 6 cm höga och 25 cm breda. 
 
 
I år kan jag förvara mitt julgodis i dessa fina burkar.
 
 Fem stycken disktrasor för 59 kronor.
 

Detta inlägget är Sponsrat av Fyndiq.se

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback