Hembakat

I somras nappade jag på ett erbjudande med 4 nr hembakat för 99 kronor. Jag tog detta och trodde att jag skulle hinna få julnumret också. Men efter förra numret fick jag ett brev att de ville att jag skulle förnya min prenumeration för att den var slut, jag blev lite besviken men tänkte att jag får väl köpa den i affären då. Så gissa om jag blev glad när den låg i brevlådan i dag.
 
Så nu har man lite trevlig läsning (förhoppningsvis) framöver. Men idag hinner jag nog inte med det då jag ska åka och räkna matte ikväll.

Kommentarer
Postat av: nathalie

min tog slut förra numret så jag ska köpa detta tänkte jag. gillar den tidningen men prenumererar aldrig på tidningar då jag är för snål haha

Svar: Vad typiskt att det tog slut till förra numret. Jag brukar aldrig prenumerera heller men någon enstaka gång köper jag då det är billigt
victoriajul.blogg.se

2013-11-11 @ 18:00:55
URL: http://livetomyarp.com
Postat av: Juloussar

Är det några bra recept i tidningen? Funderar på om jag ska köpa den eller inte... Älskar att baka men har redan ett gäng suveräna böcker med julrecept, men lite nytt är ju aldrig fel!

Svar: Har inte hunnit att kika i den än faktiskt så jag vet inte.
victoriajul.blogg.se

2013-11-12 @ 05:55:17
URL: http://julpussar.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback