Hjälp till du också!

Jag antar att ingen undgått vad som hänt i Filippinerna och att det behövs pengar för att hjälpa alla de drabbade människorna. Jag har skänkt en slant och tycker att alla som kan ska göra detsamma !
 
Det är lätt och man behöver bara skicka ett sms för att skänka en peng, det finns olika organisationer att skänka till.
 
Röda korsets insamling Sms:a AKUT FILIPPINERNA till nummer 72 900 för att skänka 50 kronor.
 
Läkare utan gränser sms:a LIV 100 till nummer 72 970 och skänk 100 kronor.
 
Rädda barnen sms:a KATASTROF100 till nummer 72 950 och skänk 100 kronor.
 
Sos barnbyar sms:a SOS100 till nummer 72 930 och skänk 100 kronor.
 
UNICEF sms:a LIV till nummer 72 900 och skänk 100 kronor.
 
PLAN sms:a KATASTROF till nummer 72 910 och skänk 50 kronor.
 
 
Om man inte kan eller vill skicka ett sms finns det fler sätt att skänka på, ni hittar informationen HÄR.
 
Tillsammans kan vi rädda liv och göra skillnad.
Jag hoppas att ni vill skänka en peng ni också.
 

Kommentarer
Postat av: Liza

Ett riktigt bra inlägg, Victoria!

Svar: Tack. Jag hoppas att alla som har möjlighet skänker en slant.
victoriajul.blogg.se

2013-11-14 @ 09:22:32
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback