Årets julklapp 2013

Årets julklapp blev i år råsaftscentrifugen. Jag vet inte vad jag tycker om det direkt, visst det är en bra grej men har inte många redan köpt de? Tycker att man ser de mer och mer på affärer och det var ju inte länge sedan de hade en drive på Ica med just råsaftcentrifuger.
 
Jag har en egen och tycker den är toppen, barnen älskar att göra juice men den används i perioder och nu är det dags att börja igen känner jag. Det blir väldigt goda juicer i den och man kan smyga ner lite broccoli eller annat nyttigt också.

Kommentarer
Postat av: Annas jul

Många har nog, men inte den stora skaran tror jag. Så kan säkert bli årets julklapp, speciellt nu med lite extra reklam.

sv. Jo det är klart först bör man ju göra åt gammalt papper, men sen så... =)

Svar: Jo det är sant, det är nog bara det att mamma och jag köpte varsin och sedan har vi berättat för andra som sedan köpt en så många av de jag känner har en.
victoriajul.blogg.se

2013-11-19 @ 09:53:45
URL: http://www.annasjul.blogspot.com
Postat av: Julia

Vi har dock inte en sån. Vad kostar en sån?

Svar: Det beror ju på vilken sort man vill ha, jag har sett att den finns de från 400:-, den på bilden som jag har kostar nog runt 800
victoriajul.blogg.se

2013-11-19 @ 09:55:41
URL: http://aktivatassar.wordpress.com
Postat av: Lisas Vinterland

Jag visste inte ens om att det fanns något sådant, haha :) Jag tycker det är lite roligt faktiskt, oväntat men roligt.. skulle bli glad av en sån i julklapp själv, tror man skulle dricka mer hälsosam juice då, än att köpa hem alla färdiga flaskor! Den åker kanske upp på önskelistan!

Svar: =) Juicerna blir väldigt goda och den jag har är toppen då man kan diska alla delar i maskinen
victoriajul.blogg.se

2013-11-19 @ 11:10:38
URL: http://lisasvinterland.blo.gg

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback