Dagens tips

Idag vill jag tipsa om julböcker som jag hittat på rean.
 
 
Pixibox JulPixi Jul - 10 st små pixiböcker. perfekt till paketkalendern. Endast 44:-
 
 Jul i stallet
 
Jul i stallet av Astrid Lindgren 54:-
 
God Jul! :  pysselbok med klistermärken
Pysselbok 26:-
Lilla barnkammarboken : julsånger
Barnkammarboken Julsånger 68:- (Jag älskar denna boken)
 
Jul i Bullerbyn
Jul i Bullerbyn 51:-
 
Vik, klipp & klistra ditt eget julpynt : bok med instruktioner & 100 vackra papper
 
Julpynt 41:-
 
Vår julkokbok
Vår jul kokbok 92:-
 
Det finns massor mer så kika in på Adlibris om ni är intresserade, det är gratis frakt vid beställningar över 99 kronor

Kommentarer
Postat av: Em

Men oj vilka höjdartitlar! Det lär man ju kolla in.

2013-06-20 @ 00:23:04
URL: http://www.eeebee.se/underbarajul/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback