Julklappstips

Går ni och klurar på julklappar? Då har jag ett jätte bra tips till er och det passar till alla. Varför inte ge bort en julklapp som räddar liv? Jag har precis skrivit en stor rapport på samhällskunskapen om malaria och jag vet att det bästa sättet att förebygga malaria är att använda myggnät så för ynka 54 kronor kan man rädda livet på minst 2 människor, förmodligen barn då de allra flesta som dör av malaria är barn under 5 år. Vi handlar ganska ofta från Unicefs gåvoshop, inte bara för att ge bort utan för att hjälpa andra.
 
 
Alla sakerna kommer från Unicefs Gåvoshop.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena - amelia.se

Bra och viktigt!!

Svar: Ja verkligen
victoriajul.blogg.se

2013-12-04 @ 17:58:25
URL: http://blogg.amelia.se/hemmamedhelena

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback