Glasigt värre

Barnen har en liten adventskalendergran, i den hänger färgglada kulor som dottern hittade på en affär tidigare men de är i plast och jag är verkligen inte förtjust i plast. Så jag blev väldigt glad då jag var på Ica sist och hittade en ask med små julgranskulor i glas till barnens gran, bra pris var det också.
 
 
Hur går det med min julstress då? Jo det känns betydligt bättre idag, igår gjorde jag klart de två rapporterna och började läsa på till det ena provet. Hann även med att göra fudge så nu känns det mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Julpussar

Åh, vilka söta kulor och härliga färger!

Svar: Jag håller med
victoriajul.blogg.se

2013-12-04 @ 11:50:12
URL: http://www.julpussar.wordpress.com
Postat av: Helena - amelia.se

Åh så fint!! Håller med, finare med glas än plast. De där kottarna var himla fina.
vilken trevlig ide med adventsgran till barnen. Gissar att de älskar den.

Svar: Jo de älskar den verkligen, jag har lagt deras paket i paketkalendern under den så de får leta sitt paket varje morgob
victoriajul.blogg.se

2013-12-04 @ 18:00:05
URL: http://blogg.amelia.se/hemmamedhelena
Postat av: Linda / Candygirl

Jepp - glas ska det vara... :-)

Svar: Ja plast är inte lika kul
victoriajul.blogg.se

2013-12-04 @ 20:43:00
URL: http://www.candygirl.nu/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback