Arbetat

I dag är en lördag helt utan juliga inslag än så länge, jag har arbetat och sedan varit ute och sprungit. Nu väntar jag på att familjen ska komma hem som varit på kalas hos barnens kusin idag, innan de åkte i väg så for de och köpte nya innerdörrar till nedervåningen så de ska bytas så fort de kommer hem. På hösten är det så roligt att fixa till det hemma.
 
Jag kan inte riktigt tycka att trolltyg i tomteskogen är en direkt julfilm men det handlar i alla fall om tomtar och det är ju julig i sig. Just nu kan man i alla fall köpa uppföljaren, Nya äventyr i tomteskogen på Ginza för endast 10:-
Kan inte påstå att den första är en film jag gillar men dottern älskar den och har väl sett den minst tusen gånger så hon skulle nog bli väldigt glad för denna.
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Åh, den filmen måste jag köpa! Här hemma är nog jag den som är mest förtjust i "trolltyg" för ungarna är inte så imponerade av den alls ;)

Svar: Du får passa på nu när det var superpris på den
victoriajul.blogg.se

2013-08-31 @ 21:24:00
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Jonna

De är en film som jag aldrig har sett. Här hemma rullar de runt på Doodi å Buzz (Toy Story 2-3) :)

Svar: Jo de filmerna har vi sett x antal gånger, köpte alla tre toy story som vi fick lite variation
victoriajul.blogg.se

2013-09-01 @ 08:17:18
URL: http://jonnaek.WordPress.com
Postat av: Svensk Jul

Jag gillar trolltyg i tomteskogen minns dom som barn när dom sändes på svt och har alla deras filmer som gjorts trodde jag men denna har jag inte måste jag köpa. 10 kr är ju som hittat :-)

Svar: Ja det är ju väldigt billigt
victoriajul.blogg.se

2013-09-01 @ 12:16:28
URL: http://svenskjul.blogspot.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback