Stora Juljournalen 2012

För ett tag sedan kom Stora Juljournalen hem i min brevlåda, Tack snälla Hemmets Journal för att jag fick den.
 
Tidningen
Den innehåller 83 sidor och kostar 79 kronor. Den kommer ut i butik idag den 18 Oktober. Finns även att beställa Här. Den görs av Hemmets Journal.
 
Bilder
Som vanligt i denna tidning är det fina, stämningsfulla bilder med myskänsla.
 
Innehåll
Tidningen innehåller det en jultidning ska innehålla. Recept, pyssel, repotage och en massa tips.
 
Omdömme
Jag gillar bilderna, de ger mig en julig känsla att sitta och titta i tidningen. Det jag gillade extra mycket i tidningen var hur man kunde använda en gammal tröja till fyra nya saker. Gillar återvinningstanken och det blir det ett extra plus för. Betyget blir 4 av 5.

Kommentarer
Postat av: Jul hos Linda

Jag beställde den från jultidningarna, så jag hoppas den anländer snart. Är väldigt sugen på den eftersom den motsvarat mina förväntningar tidigare år :)

Svar: Hoppas du blir nöjd med den
victoriajul.blogg.se

2012-10-18 @ 15:32:04
URL: http://julhoslinda.blogg.se
Postat av: Petra

Kul att de har lite återbruksidéer :)

Svar: Ja det tyckte jag var en jätte bra idé, det behövs i det konsumtions samhället vi bor i
victoriajul.blogg.se

2012-10-18 @ 19:14:29
URL: http://ekotankar.blogg.se
Postat av: Maries strålande jul

Tack för recensionen, det finns ju så många jultidningar nuförtiden så det är svårt att välja vilka man vill köpa.

Svar: Ja man kan ju inte köpa alla
victoriajul.blogg.se

2012-10-18 @ 19:52:57
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Den tidningen köpte jag förra året. gillade den så mycket :)

Svar: Jag gillar den också.
victoriajul.blogg.se

2012-10-18 @ 21:14:01
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: Amanda

Toppen! Ska beställa den redan imorgon.

Svar: Hoppas du blir nöjd med den
victoriajul.blogg.se

2012-10-19 @ 01:15:31

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback