Matteprov och gardin

 
I går gjorde jag mitt tredje matteprov, så nu har jag bara två kvar innan jag är klar med denna kursen. Vilket borde göra att jag hinner klart i slutet av November om allt flyter på. För att fira att jag klarade provet fick jag beställa mina julgardiner idag, eller jag hade nog beställt dom ändå. Jag har ju letat en gardin till mitt gäst/datarum ända sedan ifjol och nu när jag hittade en slog jag till. Man fick ju även 150 kronor rabatt på Jotex nu så det var ju toppen. Dessutom är det ju bra att beställa i tid så de hinner komma innan jag ska sätta upp dom.
Jag valde såklart dessa, de var mina favoriter och även maken tyckte att de var finast. Och alla ni läsare tyckte också det.

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Det kommer nog blir superfint! Jag har också gjort en beställning från Jotex med lite juliga saker :)

Svar: Tack det tror jag också. Ska lägga ut en bild sedan så ni får se hur det blev. Visst är det roligt med nya julsaker ?
victoriajul.blogg.se

2012-10-09 @ 19:42:30
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: Helly

Vad duktig du är som pluggar matte. Inget i denna världen skulle kunna få mig att sätta mig i en skolbänk med en mattebok framför. PINADES igenom 12 år i skolan med ämnet. Fy, får feber bara jag tänker på det... Hur som helst; du är superduktig och du är verkligen värd ett par fina gardiner. Jag har inga gardiner... och kan ingen matte...

Svar: Tack, när jag gick på högstadiet hatade jag matte. När jag kom på gymnasiet började jag fatta vad det gick ut på. Det har gått hitintills men vi får se hur dom sista två proven går
victoriajul.blogg.se

2012-10-09 @ 21:31:58
URL: http://hellysjul.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback