Siri & Ishavspiraterna

Jag brukar vara dålig på att lyssna på kalenderna på radion, när jag var yngre brukade vi lyssna på vissa kalenderar. Och ska sanningen fram så har jag inte ens vetat om vad radiokalenderna heter, men den heter såklart Siri & Ishavspiraterna.
Det är en spännande historia som handlar om Siri vars syster blir bortrövad av en pirat. Siri bestämmer sig för att försöka rädda sin syster, lyssnarna får följa Siri i hennes jakt på systern.
 
 
Jag vet inte men jag tycker inte att det låter särskilt juligt. Brukar ni lyssna på radiokalendern ?

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Jag brukar faktiskt inte lyssna på det :)

Svar: Det verkar inte vara många som gör det
victoriajul.blogg.se

2012-11-11 @ 15:33:46
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: Maries strålande jul

Jag tror bara att jag har lyssnat två gånger i hela mitt liv. Julen som jar var 10 år var radiokalendern både julig och spännande och jag satt och lyssnade varje morgon. Andra gången var året som jag tagit studenten och för första året jobbade i december, då var radion igång på morgonen och det var riktigit stämningsfullt. Numera har jag jobb där jag inte kan ha radion på (är förskollärare).

Svar: Nej jag förstår att det inte går att lyssna på jobbet=)
victoriajul.blogg.se

2012-11-11 @ 21:49:46
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Ida

Har faktiskt aldrig lyssnat. Men det lät spännande i år så ;)

Svar: Du får lyssna i år då
victoriajul.blogg.se

2012-11-12 @ 00:09:22
URL: http://vintersaga.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback