Pernillas Jul

För ett tag sedan fick jag hem Pernillas Jul från bokförlaget Semic.
 
 
 
Jag hade väldigt låga förväntningar på boken då jag inte är så förtjust i Pernilla. Men jag tycker att boken innehåller många fin bilder, de är väldigt stämningsfulla och andas jul.
Den har många recept och de är lätta att förstå och laga efter. Det finns både godis, mat och bak. Även en hel del hemmagjorda julklappstips i matväg.
Boken känns inte så jättespänande trots allt och det kanske beror på att jag inte gilalr Pernilla. Men betyget blir i alla fall 3 av 5
 
Boken kostar 144:- och finns bla här

Kommentarer
Postat av: julmust.blogg.se

Jag har hört mycket bra om den, är lite sugen på att beställa hem den. Men har inte bestämt mig än, tycker du att det är värt det? :)

Svar: Om du gillar Pernilla tror jag att du kommer att gilla den. Jag tyckte att Monikas Jul är en bättre bok. Du kanske kan gå på biblioteket och kolla om de har den först innan du beställer
victoriajul.blogg.se

2012-11-13 @ 09:58:09
URL: http://julmust.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback