Klur i jul

För ett tag sedan fick jag hem boken Klur i jul från bokförlaget Känguru.
 
Boken innehåller gåtor, små sagor, lekar och roliga fakta. Jag tycker att boken är jätte gullig, men jag är lite för gammal för den och dottern lite för ung. Jag vet att jag skulle jag ha älskat den när jag var yngre, man bör kunna läsa för att den ska vara intresseant så från 7 år och uppåt skulle jag säga att den för. Denna är bra att ge barnen i julstrumpan eller i paketkalendern.
 
Jag ger boken betyg 4 av 5.
 
Boken kostar ca 59 kronor på Bokus och är skriven av Gallie Eng & Annica Jaucci Wirensjö.

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjul

Sv: Jag går på gymnasiet med inriktning samhälle!

Den där verkar ju ganska perfekt för mina småkusiner som jag brukar sitta barnvakt åt! Inte för dyr heller, kanske vore en bra underhållning för dom nästa gång jag sitter barnvakt :)

Svar: Nej den var jätte gullig tycker jag.Bra pris
victoriajul.blogg.se

2012-11-18 @ 09:50:49
URL: http://stockholmsjul.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback