Julkänslor

I vanliga fall brukar mina julkänslor alltid komma i samband med hösten och i samband med att jag började blogga redan i augusti i fjol hade jag nästan gjort slut på alla mina julkänslor till julen. Men i år har jag lyckats hålla tillbaka mina julkänslor och hoppas att de kan vänta ett tag till innan de kommer, gärna till slutet av månaden. Får då ska julen sättas igång på allvar här hemma, då kommer jag att vara klar med min matte och bara kunna ägna mycket mera tid åt julen.
 
Eftersom vi är en familj som läser väldigt mycket böcker för barnen (ja just nu hinns det inte med att läsa så mycket själv) så har vi tidigare varit med i Kråkes Bokklubb. Dottern älskar deras böcker och de är väldigt pedagogiska, fick ett mail om att deras bokklubb tyvärr upphör men att man fick köpa alla deras böcker för 39:-/st och sen fick man köpa alla deras bokpresenter för 10:-/st. Så jag beställde några böcker och presenter (perfekt i paketkalendern) då det kommer vara svårt att få tag i dessa framöver. Självklart beställde jag Kråke firar jul.
 

Kommentarer
Postat av: Melody

Så trevligt det är att titta in i din blogg till frukosten!
ha en bra dag
Melodys matte

Svar: Tack så mycket, vad roligt att du tycker så. Jag blir så glad av att höra det
victoriajul.blogg.se

2012-11-08 @ 09:06:36
URL: http://Melodyshihtzu.blogspot.se/
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Mina julkänslor börjar komma lite smygande nu... :P

Svar: Vad härligt, jag börjar bli rädd att det inte kanske kommer några julkänslor alls i år. Tänk vad hemskt
victoriajul.blogg.se

2012-11-08 @ 09:28:12
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: julmust.blogg.se

Haha, själv är jag en person som kan ha julkänslor nästan hela året, drar t.om ut svängarna och lyssnar på julmusik under sommaren! Well är man en jultok så är man! :}

Svar: Vad härligt för dig, för mig skulle det aldrig funka att lyssna på julmusik under sommaren
victoriajul.blogg.se

2012-11-08 @ 12:00:27
URL: http://julmust.blogg.se/
Postat av: emma

fin blogg! julen är ju bäst!

Svar: Tack. Ja verkligen
victoriajul.blogg.se

2012-11-08 @ 13:39:20
URL: http://kerwander.se
Postat av: Johanna

Tack för tipset! Beställde också Kråkes jul! Och en bok till och lite saker till paketkaledern!

Svar: Varsågod. Visst är Kråke böckerna bra ?
victoriajul.blogg.se

2012-11-09 @ 19:06:31
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback