Hemma med Ernst

Jag har fått Hemma med Ernst i brevlådan och nu är ju inte detta en "jultidning" egentligen men den kommer ut fyra gånger per år och detta nummer, som även är premiärnummret, ska vara lite mer inriktad på julen.
 
 
Priset för tidningen är 69 kronor. Helårsprenumeration kostar 249 kronor.
Det första jag tänker när jag känner på tidningen är att den känns som en reklamtidning då det är matt papper i den. Tidningen innehåller mest repotage men även några recept, i detta nummret var det bla recept på vegetariska rätter.
Om du är ute efter en julig tidning är detta inget för dig, jag hade hoppats på att det skulle vara lite mer juligt. Tyvärr så är detta ingen tidning jag uppskattade. Jag tyckte den kändes lite tråkig.så av mig för den betygen 1,5 av 5.

Kommentarer
Postat av: Svensk Jul

Ser inte alls så rolig och julig ut tycker jag. Tycker dom kunde gjort den lite mer julig nu när det snart bara är 1 vecka första advent.
Du får meddela oss via bloggen sen om den var något att ha!

Svar: Jag håller med dig. Det var inte en tidning i min smak men det finns säkert de som gillar den
victoriajul.blogg.se

2012-11-23 @ 16:03:07
URL: http://svenskjul.blogspot.se/
Postat av: Petra

Har du läst "Kloka Hem"? Väldigt mysig tidning. Är lite juligt i senaste numret :)

Svar: Nej den har jag inte läst. Har aldrig sett den tidningen i min butik heller, fast jag kanske letat för dåligt
victoriajul.blogg.se

2012-11-23 @ 17:05:29
URL: http://ekotankar.blogg.se
Postat av: Petra

Det enda stället jag hittat den på var på Pressbyrån, du kan ju leta där om du vill :)

Svar: Ok jag har ingen pressbyrå i närheten men om jag är åker bort någon gång och hittar en pressbyrån ska jag kolla där
victoriajul.blogg.se

2012-11-23 @ 19:49:21
URL: http://ekotankar.blogg.se
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Jag tycker till och med att omslaget är tråkigt :P

Svar: Jag håller med dig, tyvärr känns hela tidningen så när man bläddrar och läser i den
victoriajul.blogg.se

2012-11-25 @ 07:47:59
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback