Artur och Julklappsrushen

På onsdag kommer Arthur och julklappsrushen ut på dvd, den gick på bio ifjol och jag ville så gärna gå med dottern men hon var lite för liten så jag fick hoppa över det.
 
 

 

Filmen handlar om Arthur som tänker ta reda på hur tomten hinner till alla barnen på julafton.

Filmen kostar ca 149 :- och finns att boka här.

Jag hade sådan tur att den kom hem i brevlådan redan idag, jag gick med i en filmklubb och valde bl.a denna filmen. Jag har lust att se den redan idag men jag ska vänta, ev får dottern den i sin paketkalender.


Kommentarer
Postat av: Melody

Bra med julklappstips till barnbarnen som snart har allt...
På din fråga om Kitchenaid, så kan jag säga att den inte är bra till stora degar, då åker den omkring på bänken. Normalstora, 1/2 l degvätska är den perfekt. Kan inte tänka mig vara utan den.
Köpte den till julen för ett antal år sedan, då blev den röd så klart!
Ha en bra fortsatt dag!
Kram från Melodys matte

Svar: Tack för svaret. Jag vill köpa en men kan itne rikgit bestämma mig vilken färg jag vill ha, har tänkt köpa röd förut (har både micro och vattenkokare som är röda) men nu är jag inne på den isblå.
victoriajul.blogg.se

2012-11-05 @ 13:17:38
URL: http://Melodyshihtzu.blogspot.se/
Postat av: Jenny

Har sett den filmen förra julen. Jag och sonen såg den på bio. Vi tyckte om den, och den var mysig! Hoppas ni gillar den med :-)

Svar: Vad kul att höra att ni gillade den. Den verkade välgjord och då brukar de vara bra tycker jag
victoriajul.blogg.se

2012-11-05 @ 15:14:26
URL: http://nikitasplace.wordpress.com
Postat av: mikaela

Fin blogg! Javisst är julen härlig?! :D

Svar: Tack så mycket. Ja julen är härlig
victoriajul.blogg.se

2012-11-05 @ 16:39:47
URL: http://miier.blogg.se
Postat av: Johanna - Mitt vinterland

Den skulle jag vilja se!

Svar: Ja den verkar bra. Jag ska berätta vad jag tyckte om den sedan när jag sett den
victoriajul.blogg.se

2012-11-05 @ 17:01:40
URL: http://mittvinterland.blo.gg

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback