Julkalender

Jag har nu påbörjat årets julkalender åt dottern, sonen är för liten i år så han får ingen kalender utan han får en extra julklapp eller en slant på kontot i stället för det ska givetvis vara rättvist.
I år blir det en extra utmaning då vi bestämt oss för att inte ha några plastleksaker eller plastredskap i köket vilket betyder att det är mycket svårare att köpa någon liten billig leksak,dessutom har jag köpt små adventskartonger som leksakerna ska få plats i. Har beställt några småsaker redan, har även blivit ett nagellack som inte är med på bild. Sakerna på bilden kommer från Blå Elefant
 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - har gjort Daimkladdkaka! ♥ ♥ ♥

Oj, det var tidigt att börja redan nu på kalendern! Men då slipper man förstås stressen :)

2012-08-13 @ 17:59:04
URL: http://bambi.alltforforaldrar.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

smart att börja redan nu... ska jag nog också göra! Lika bra.. kommer dessutom att vara höggravid så är väl lika bra att ha julklappar och sånt klart i god tid.. ;)

2012-08-15 @ 12:01:00
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback