Funderar

Sitter och funderar på om man ska ta och klicka hem en julklapp eller inte idag. Hittade en bra på en webbuktik som dessutom har fri frakt tom på söndag. Hittade en vara som var nedsatt 71% så det är ju ett kap, kan tyvärr inte säga vad det är då den som ev ska få den läser bloggen.

För 1,5 månad sedan köpte jag den första julklappen till vår lille son, hittade en Stiga Snowracer på barnens hus på halva priset och sedan hade jag dessutom 100 kronor rabatt där. Så snowracern (som var billig från början) kostade bara 220 kronor för den dyrare varianten. Fast han kommer ju inte ens vara ett år till jul så han kanske ska få den julen efter det, vi får se.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback