Pyssel

Jag har lite svårt att hålla mig i från allt som har med julen att göra så jag har faktiskt börjat pyssla lite smått. Jag har börjat göra lite tags/etiketter och även en julkartong. Eller jag har klätt en kartong och gjort ett amerikanskt stuk på den dvs med lock som man bara öppnar. Om jag ska ha den till en julklapp eller om den bara blir prydnad har jag inte bestämt mig för ännu.




Det blev ingen bra bild, men ni ser ungefär.


För er som vill läsa min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin

Kommentarer
Postat av: Svensk Jul

Jättefin! Jag kan inte heller låta bli att julpyssla lite är ju så skoj :-)

2011-09-13 @ 12:10:54
URL: http://svenskjul.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback