Hembakat och Hemtrevligt

Nu har jag hunnit bläddra igenom båda tidningarna, läser lite mer noga senare. Man märker att de ges ut av samma förlag då de är lite lika, tråkigt att det var ett repotage om Pernilla Wahlgren i båda.
De känns juliga båda två, men i Hemtrevligt finns en del icke juliga inslag också. Skulle jag välja en skulle jag bara köpa Hembakat vilket får 5 av 5 i betyg av mig, har bläddrat i den flera gånger och den är så bra. Ett recept som jag definitivt ska göra är chokladfudge med pecannötter och sen var det några brödrecept jag ska göra.
Hemtrevligt får betyg 3 av 5


Kommentarer
Postat av: Lisas Vinterland

Sv: jo! Jag har problem med vissa inlägg på blogspot, det blir "koder" och konstiga symboler mellan bokstäverna, så ibland måste jag skriva om hela inlägg! Orkar för det mesta inte göra det, men försöker ta reda på vad felet är.

2011-10-28 @ 12:22:36
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback