Bok gran

Jag gillar enkla pyssel gärna med saker som man redan har hemma, gärna återbruk. 

Om man har nån gammal bok (pocketböcker funkar också) liggandes hemma så kan man göra en gran av den. 

Börja med att ta bort pärmen, jag tog ca 150 -200 sidor. 
(null)

Sedan viker man in första sidan mot mitten
(null)

Sedan viker man in samma sida igen mot mitten. 
(null)

Vik in den lilla flärpen som sticker ner. 

Börja sedan om tills alla sidor är vikta. 

(null)

Ska nog sätta en liten stjärna i toppen sedan. 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men va fint! Ska jag testa lite längre fram någon kväll när en julfilm rullar på tv:n =)

Och den där pepparkaksleran ska jag absolut testa - tack för supertips!

Svar: Vad kul att du gillade mina tips. Ska förhoppningsvis komma fler pyssel längre fram, har några till jag vill testa
victoriajul.blogg.se

2020-08-26 @ 08:11:05
URL: http://https://julilaloland.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback