Selmas saga

Årets julkalender på SVT heter i år Selmas saga. Den är skriven av samma personer som skrev Tjuvarnas jul, och benämns som en klassisk julsaga.
Kalendern handlar om en luftskeppsexspedition till Nordpolen för att ta reda på om tomten verkligen finns.

Kalendern lovar mycket julkänsla och kanske både snö och tomte.

Bild : SVT

Vad tror ni om årets kalender ?

Själv har jag höga förväntningar. Jag tyckte tjuvarnas jul var väldigt bra och jag tror och hoppas att denna är lika bra. Jag tycker den verkar ha allt som behövs för en bra kalender.


Kommentarer
Postat av: Emma - Min magiska jul

Jag tror årets julkalender kan bli riktigt bra och ser verkligen fram emot den. :)

Svar: Ja jag hoppas den är så bra som den låter
victoriajul.blogg.se

2016-10-11 @ 11:49:19
URL: http://minmagiskajul.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback