Provsmakning

Igår provsmakade vi apotekarnes årsmust. Jag visste vad den smakade då någon spoilade det på instagram. Jag kände direkt den smaken som den skulle smaka men det kan ju bero på att jag visste det. Detta har blivit en rolig tradition hos oss att försöka gissa smaken.

Min 7 åriga dotter gissade rätt på vilken smak det var.

Jag tycker att det blir en lite märklig känsla med en annan smak på en julmust men en kul ide. Tycker musten i sig är god, inte alls så söt vilket jag gillar med en julmust.

Jag tänker inte berätta vilken smak det är i år. Vill ni veta skriv en kommentar här nedan så kan jag svara på er blogg eller via mail.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul med provsmakning! Är ju själv begränsad då jag undviker socker nu mera, det borde finnas smaker även till lightversonerna kan jag tycka. Spännande höra vilken smak det var i denna :)

2016-10-29 @ 11:36:09
Postat av: Anette

Tack för tipset, en rolig tradition att få gissa vilken smak det är.

Svar: Ja det är en trevlig tradition
victoriajul.blogg.se

2016-11-01 @ 11:58:58

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback