Julstjärna

I vår hall har vi ett litet fönster utan el i närheten, eftersom det blir så mörkt och tråkigt där har jag velat ha någon form av julbelysning där. Har letat men inte hittat någon, så jag sökte på eBay och fann en jätte fin stjärna som drivs av batteri och skulle passa perfekt i det fönstret. Tyckte dock att 300-400 kronor kändes lite dyrt så jag skippade den idén.
 
Sen surfade jag in på Slöjd detaljer för att jag skulle kolla efter lite material till vårt julpyssel och hittade där en jättefin stjärna som var väldigt lik den jag hittade på eBay. Skillnaden är att denna kostar ynka 49 kronor.
 
 
Finns som hjärta och gran också, du hittar dom här.
 
Snart kommer säsongens första tävling dyka upp på bloggen, så håll koll om ni är intresserade (vinsten har dock inget med inlägget att göra)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback