Julklappar

Hur ligger ni till med julklapparna ?
Jag är så gott som klar, har två kvar men jag vet vad jag ska köpa så de ska bara beställas lite närmare jul.
Ska köpa två paket till julklappsspelet bara och där haf jag inte riktigt bestämt mig än.

Ett tips på julklapp till någon som har allt och gillar kaffe är denna kaffeburk med guldpläterat kaffemått från Guldrutan. Köpte en sådan till min morfar som vi grattade idag. Mening var att vi skulle fira min systerson idag men han fick magsjuka så då vi var kalassugna åkte vi till min morfar istället.


Kommentarer
Postat av: Mer jul-Lillie

Vilken fin kaffeburk. Tack för tipset!

Svar: Ja visst är den. Är kul att ge bort tycker jag
victoriajul.blogg.se

2016-10-16 @ 19:19:49
URL: http://merjul.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har det mesta kvar... Till barnens paketkalendrar har jag det mesta och så har jag köpt julklapp åt mitt bonusbarnbarn. Annars har jag inte börjat tänka än...

Svar: Är ju en hel del tid kvar. Jag blev klar ovanligt tidigt i år
victoriajul.blogg.se

2016-10-16 @ 20:58:49
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: Ellinors julblogg

Vad skönt att i stort sett vara klar med julklapparna. Själv har jag väldigt svårt att komma på några julklappar i år. Men jag vet iallafall vad en av dem ska bli.

Svar: Ja det känns bra. Har haft turen att jag sprungit på bra saker i år
victoriajul.blogg.se

2016-10-25 @ 12:30:09
URL: http://ellinorsjulblogg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback