Julbak

Jag har hittat en massa roliga bakverk med juliga smaker som jag skulle vilja testa. Sån tur är ska vi ha en glöggprovning så då kan jag baka några sakerna dit.

Det jag skulle vilja testa i år är:
• Chocolate chip cookies med pepparkakssmak
• Kanelkaka med lingon.
• Saffransbiskvier
• Pepparkaksdammsugare
• Jultårta

Just en jultårta har jag länge velat göra. Jag älskar att göra tårtor men det har aldrig funnits något tillfälle eller tid att göra en tårta vid jul. I år hoppas jag på att kunna få göra en.

Har ni något ni vill baka i år ?


Kommentarer
Postat av: Anna Maja

Saffransbiskvier lät väldigt spännande! Och pepparkaksdammsugare brukar jag köpa men det borde man ju självklart kunna göra själv. Fick massa inspiration nu!

Svar: Vad kul att du blev inspirerad
victoriajul.blogg.se

2016-10-19 @ 20:11:17
URL: http://www.littermentart.blogspot.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback