Vinnare av julsåpan

Nu är det dags att utse en vinnare av julsåpan från Västerbottensåpa. Det var väldigt roligt att läsa vad ni skulle vilja ha för doft på julsåpa om ni själva fick bestämma. Själv skulle jag velat ha hyacint.
 
 
Vinnaren blev Charlotte med motiveringen : jag tycker att kanel hade varit en fantastisk doft för jag älskar kanel!
Jag skulle vilja vinna för att jag är såååå dålig på att städa, och denna fina såpa hade kanske fått mig till att städa oftare.
 
Maila mig din adress på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åh tack vad roligt att jag vann! Jag har mailat min adress :)

2016-11-07 @ 19:59:46

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback