Tre vinnare

Tävlingen med boken Kreativa Karins jul är avslutad och det är dags att presentera de tre vinnarna.
 
 
Ett tort grattis säger jag till följande tre :
 
Camilla - lillakarlsbynblogg
Min brorsdotter är helt tokig i att pyssla, och det är så roligt för det är jag med! Men det är lite svårt att komma på vad vi ska göra, man vill ju gärna få lite nya roliga idéer och inte bara göra samma gamla vanliga som hon iallafall gör i skolan och på fritids. Mvh Camilla
 
Lotta Lundh
Har en 5-åring och en 6-åring här hemma som älskar att pyssla. Det här skulle vara en välkommen hjälp med ideer till en trött mammas hjärna!
 
Annika Nilsson
Vi har alltid en pysselkväll med alla grannfamiljerna hemma hos oss! Boken vore en underbar inspirationskälla inför planerandet så att alla får en rolig och kreativ kväll!
 
 
Maila mig er adress på [email protected]
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback