Speak out sällskapsspel

Något jag förknippar med julen är sällskapsspel och jag  tycker det kan vara roligt att köpa ett nytt spel till julen. Hittade ett nytt spel som heter Speak out som såg riktigt roligt ut.
 
Spelet finns på Toys R us och kostar 299, 90 kronor
 
Man spelar i två lag och får en mening som man ska säga samtidigt som man har en grej i munnen som gör att man inte lkan stänga den. De andra i laget ska gissa vad man försöker säga.
 
 
Här kan ni se ett klipp när de spelar spelet.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad roligt :O vill verkligen ha!

Svar: Ja jag tror jag måste köpa det
victoriajul.blogg.se

2016-11-05 @ 14:01:04
URL: http://lesthi.blogspot.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback