Personlig bok från min bästa bok

I vår familj gillar vi att läsa böcker och det är aldrig fel med en ny bok. En personlig bok är lite roligare än vanliga böcker. Böcker från Min bästa bok är ett  lite roligare alternativ än de andra personliga böcker jag sett. Man får välja hårfärg, hudfärg och namn själv. Sen får man också inkludera några fler personer i barnets närhet och även välja hud- och hårfärg på de.

 
Det finna många olika böcker att välja mellan, flera olika julböcker. Tycker det är en perfekt julklapp till ett barn eller varför inte en bok till adventspaketet. Passar även perfekt som doppresent eller till födelsedagar.
Böckerna kostar 259 kronor per styck förutom böckerna med viktiga berättelser som kostar 299 kronor. Viktiga berättelser handlar om t ex när föräldrar ska flytta isär.
 
Vi tycker att det är en rolig bok som alla barnen tycker om att höra. Det är alltid lite extra kul när boken handlar om något av dom själva tycker mina barn.
 
Denna boken är ett recensionsex.

Kommentarer
Postat av: My Little Crafty Life

Så rolig idé med personliga böcker. Tror det uppskattas av barnen :)

Svar: Mina barn älskar sådana böcker
victoriajul.blogg.se

2016-11-15 @ 09:30:55
URL: http://mylittlecraftylife.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback