Tips: Paketkalender

Nu är sommaren här och det är ett tag kvar till jul. Jultok som man är går det inte många dagar utan att jag tänker på julen, vissa dagar längtar jag faktiskt till hösten för då börjar planer inför julen på allvar. 
Brukar ni göra paketkalendrar till barnen eller någon annan ? Ett tips är då att köpa minst två saker per månad till den. På så vis får man ihop 24 saker och kan fundera ut lite saker som passar mottagaren. Hitintills har jag klarat av 17 st saker till årets kalender, bland annat har jag köpt några sudd, pennor, några julgransprydnader som jag hittade på rean och babushka dockor ( delar upp delarna i varsina paket) 

Återkommer närmare hösten igen för nu ska jag njuta av sommarlov och ledigt med barnen hela sommaren. 

Kommentarer
Postat av: josefine

Superbra tips! Jag har börjat kolla efter lite klappar jag också. Ha en fin sommar!

Svar: Jag har köpt flera klappar redan. Brukar handla året om så man sprider ut kostnaderna och kan hitta bra saker
victoriajul.blogg.se

2016-06-17 @ 17:35:13
URL: http://tusenjuleljus.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback