Planering

Har ni påbörjat planeringen inför årets jul ?

Här smids det planer för fullt, just nu håller jag på att funderar på hur årets julkort ska se ut och sen har jag en massa planer för årets glöggmingel/ glöggprovning som blivit en ny tradition hos oss. Julklappar har jag köpt en hel del av men det är några kvar som jag klurar på.

Barnens paketkalenderar är något som jag också funderar på. Har letat en massa inspiration på nätet men inte hittat något jag fastnat för riktigt än.

Så här såg barnens paketkalender ut ifjol.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Om jag har haha! Började för länge sedan. Är dock lite avundsjuk på de som redan köpt en massa julklappar. Själv kämpar jag med att komma på vad folk ska få.

Svar: Jag planerar mer eller mindre året runt. Men jag brukar börja på allvar nu på hösten. Jag har dock de två av de svåraste kvar att köpa julklappar till.
victoriajul.blogg.se

2016-08-21 @ 16:28:24
URL: http://mykindofchristmas.blogg.se
Postat av: Anonym

Har inte köpt en enda julklapp än, men har börjat på med pysslandet litegrann och har jul i tankarna konstant! :D

Svar: Det finns gott om tid för att köpa julklappar än
victoriajul.blogg.se

2016-08-21 @ 22:46:28

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback