Önskelista

Högst på min önskelista står även i år en Silhouette Cameo. Jag fick visserligen pengar ifjol att köpa en och jag skulle göra det efter jul och en tenta blev avklarad. Men det blev aldrig av då jag insåg att tiden inte fanns, med tre små barn och heltidsstudier är det inte alltid så mycket tid över. Men jag suktar fortfarande efter en och skulle gärna haft en innan jul så man kan göra en massa fina pyssel och julklappar med den.

En annan sak jag länge velat ha är en dualite elvisp men eftersom jag har en fullt fungerande har det inte blivit att jag köpt någon. Men snygga är de i alla fall.

Vad önskar ni er ?


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag önskar mig pengar så att jag kan köpa handarbetsgrejor:) Har handarbetat som en galning det här året!

Svar: Det var en bra önskan. Handarbete är ju oftast inte billigt heller
victoriajul.blogg.se

2016-08-27 @ 23:29:47
URL: http://varanlillajulvra.blogspot.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback