Norrländska skogar

En av fördelarna med att bo i Norrland är att jag alltid fått fira en jul med snö. Även fast det blivit sämre med det och vi hade lite snö i fjol var det ändå vitt på jul.
En annan fördel är skogen, jag älskar att gå ut i skogen och bara vara. Man blir så avstressad att vara i tystnaden i skogen. Vi bor 3 kilometer från stan (ingen stor stad men ändå) och vi har den ynnesten att kunna öppna ytterdörren och gå över vägen och då är vi i skogen.

Igår tog vi oss en tur och plockade lite lingon. Skönt att man har nära hem då barnen inte orkar plocka så länge men vi fick ihop 3 kilo lite drygt så idag blir det en tur till.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback