Hösten är här?

Nu är det svalare på kvällen och mörkt. Det känns att hösten är på intågande. Inte mig emot faktiskt, jag är ingen sommarmänniska direkt även om jag gillar att vara ledig tillsammans med familjen, vi har fortfarande ca en vecka kvar tillsammans allihopa. Själv har jag tre veckor ledigt innan skolan drar igång igen.

Det bästa med hösten är de mysiga, mörka och svala kvällarna när man kan tända lite ljus. Sen går man mot jul och kan börja planera på allvar, inte för att jag riktigt kommit till den punkten riktigt ännu.


Kommentarer
Postat av: Annas Jul

Jag är inte heller en riktig sommar människa mer än att jag älskar odlingssäsongen! så visst längtar man nu när det börjar dra ihop sig!

Svar: Vi har hunnit med så mycket i sommar att jag har slut på ideer så nu känns vardagen ganska efterlängtad också (har varit ledig hela sommaren)
victoriajul.blogg.se

2016-08-06 @ 10:17:19
URL: http://www.annasjul.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback