Tävling

Nu drar jag igång en toppentävling i samarbete med Star Trading. I potten finns nämligen två vinster, stjärnan Lysekil i brunt och ljusstaken Vira.
 
 
 
 
För att vara med och tävla gör du följande:
 
1. Lämna en kommentar med namn och mailadress. 
2. Svara på frågan: När grundades Star Trading?
3. Skriv en motivering till varför just du ska vinna samt vilken av de två vinsterna du önskar vinna. 
 
För plus i kanten kan du följa mig på instagram eller Facebook. 
 
Tävlingen avslutas den 26/11 kl. 21.00 
 
Vinnaren meddelas på bloggen och det är vinnaren själv som ansvarar för att maila sina uppgifter till mig. Vinsten skickas endast inom Sverige. Det är endast tillåtet att delta en gång per person. Upptäcks någon form av fusk blir man utesluten från tävlingen. Ev vinstskatt betalas av vinnaren.

Kommentarer
Postat av: Susann

De grundades 1985

Jag skulle vilja vinna stjärnan lysekil

Efter ett uselt år så skulle jag vilja tända denna stjärna hemma i hopp om ett bättre år nästa år ! <3

2015-11-15 @ 18:26:17
Postat av: Caroline

De grundades 1985!

Jag ska precis flytta hemifrån och har inga julprydnader, detta hade varit en perfekt julklapp! :) jag skulle vilja vinna stjärnan Lysekil

2015-11-15 @ 19:01:59
Postat av: Emelie Aggestig

Star trading grundades 1985.

Jag skulle vilja vinna stjärnan Lysekil. Den skulle passa perfekt in i vårt hus från 1912 som vi renoverar. De har lite samma stil, huset och stjärnan, då de är moderna men ändå med en äldre känsla. Och trots att det nu är fem år sedan vi flyttade hit har vi inte hunnit fixa i närheten av så många stjärnor och ljusstakar som skulle behövas i alla fönster.

Jag följer dig redan på Instagram och Facebook :)

2015-11-15 @ 20:15:25
Postat av: Johanna wickstrand

Hej
Johanna wickstrand ([email protected])
Kul med denna tävling. Star Trading grundades 1985.
Följer redan på instagram 🙂🙂
Hoppas på att vinna den fina stjärnan. Vi har i vår familj haft ett tufft år, med många tuffa sjukdomar hos barnen. Skulle bli så lycklig att få vakna varje morgon och se den vackra stjärnan och fyllas av julglädje.

2015-11-15 @ 20:24:22
Postat av: Mer jul-Lillie

1. Lillie Walden, email: [email protected]
2. Star Trading grundades år 1985
3.En stärna skulle jag vilja ha,
för att lysa upp mitt hem varje da´
För när vinterns mörker smyger på,
behövs nåt litet som får kylan att bli mindre rå.

2015-11-15 @ 20:24:23
URL: http://merjul.blogg.se
Postat av: Eva

Hej,Star trading grundades 1985. Tycker stjärnan Lysekil är så vacker. Tack för en trevlig julblogg.

2015-11-15 @ 20:49:42
Postat av: Hjärtebarnsmamman ♥

Svaret är 1985 :)
Stjärnan Lysekil skulle bli sååå fin här hemma. Har inte allt för mycket julpynt och den här skulle jag utan tvekan kunna låta stå framme året om :)
Följer dig på Bloglovin & fb, Dessie Borgström

2015-11-15 @ 21:27:05
URL: http://hjartebarnsmamman.se
Postat av: Micaela H

Svar: Star Trading grundades 1985.

Jag skulle såå gärna vilja vinna stjärnan Lysekil. Jag älskar allt med stjärnor och har precis flyttat in i min allra första egna lägenhet som jag försöker inreda så som jag vill ha det, vilket inte är allt för lätt när man jobbar som timvikarie och aldrig vet hur mycket man får jobba, så det är svårt att unna sig saker. Skulle bli sjukt glad om jag vann! :)

Följer på instagram och facebook

2015-11-15 @ 21:33:00
Postat av: Michelle

Hejsan!

Star Trading grundandes 1985!

Inredning, färg och form är verkligen något som vuxit som intresse hos mig under det senaste året även om det alltid funnits där. Det svåra är att ha råd med fina saker på en studentbudget och även om jag älskar second hand och återvunnet så skulle det vara kul med något nytt och alldeles eget! Speciellt såhär inför årets allra mysigaste tid! Jag skulle allra helst vilja vinna den otroligt vackra stjärnan Lysekil!

2015-11-15 @ 21:38:21
Postat av: Ann-Charlotte Larsson

Hej!
Star Trading grundades 1985.
Jag skulle vilja vinna stjärnan Lysekil,för jag har en perfekt plats för den i mitt vardagsrumsfönster, där jag saknar julbelysning.
Jag hade det tidigare, en träfärgad adventsljusstake, jättefin men den gick sönder två gånger och då gav jag upp....kanske dags att ta nya tag, med ett annat märke?

2015-11-16 @ 04:38:29
Postat av: Anna

Hej!
1. Anna Johnsson, [email protected]
2. 1985
3. Jag skulle gärna lysa upp vintermörkret med ljusstaken Vira.
Advent är den absolut bästa, finaste och mysigaste tiden på året. Min adventsljusstake gick sönder förra året och adventsljusstaken Vira skulle vara en underbar ersättare i mitt köksfönster.
Tack för en mysig och inspirerande blogg!

2015-11-16 @ 08:08:37
Postat av: Lina Eckerström

Svar : 1985 grundades Star Trading.

En stjärna Lysekil tävlar jag gärna om. Vi har nyss möblerat om i v-rummet och mer ljus behöver komma in och upp. Igår flyttade ett nytt skåp in och stjärnan hade gjort dej perfekt på det. Nästan så den hade fårt stanna uppe året om. Så fin ju.
Håller tummarna!

Följer dej på facebook - Lina Eckerström

2015-11-16 @ 09:14:19
Postat av: Laila Karlsson

Laila Karlsson
[email protected]

Star Trading grundades redan 1985 :)

Jag önskar Stjärnan Lysekil .
VI behöver alla något som lyser upp vårt liv i denna höst mörker

Jag följer dig både på instagram & facebook
/laila

2015-11-16 @ 09:37:19
Postat av: Solbritt Ilkert

Svar: 1985
Jag skulle vilja vinna ljusstaken Vira för den skulle lysa upp vår rum som går i rosa och vitt. Skulle bli så vackert.

2015-11-16 @ 09:42:13
Postat av: Anneli P

1985
Blinka lilla stjärna där,
önskar ljusstaken Vira vore här,
den skulle lysa upp mitt hus,
med sitt vackra juleljus!

2015-11-16 @ 10:09:44
Postat av: Anette

Star Trading grundades 1985. Jag skulle vilja vinna ljusstaken Vira eftersom en del av mina julsaker kommer att flytta hemifrån samtidigt som döttrarna verkar det som ;-)!

2015-11-16 @ 10:12:18
Postat av: Anette

Glömde ju skriva att jag följer dig på Facebook sedan tidigare (Anette Kristoffersson)

2015-11-16 @ 10:20:11
Postat av: Gerdan

Vilka fina vinster! Star Trading grundades 1985.
Jag vill fylla mitt enkla hus
med skönhet, glädje och ljus
vilken fröjd när Lysekil pryder och glimmar
under mörka vintertimmar!
Följer på FB

2015-11-16 @ 10:22:32
Postat av: Charlie CS- Kulturtanten som älskar jul

1985 startade Star Trading! Jag är från Svenljunga kommun (bonusinfo)!

Om det är okej, så vill jag gärna vara med och tävla om båda. Skulle jag vinna Ljusstaken Vira hamnar den i vårt köksfönster för där kan den sprida mest ljus till alla som kommer på vår lilla landsväg. Det är det jag tycker en ljusstake ska göra!

Skulle jag vinna vinna lysekil blir den en bordsdekoration och en påminnelse om att jag är en stjäna. En daglig peppninig!

2015-11-16 @ 10:23:36
URL: http://julkulturcramar.wordpress.com
Postat av: fia

Star Trading grundades 1985. Stjärnan Lysekil är bara så snygg så den skulle jag inte tacka nej till att ha i fönstret. Skulle bli skönt att slippa den sneda och buckliga adventsljusstaken som snart ska ställas upp. Har haft katter som har älskat att dra ner ljusstaken - vaken tejp eller ståltråd har hjälpt. Nu har vår lilla tiger fått gå vidare till de sälla jaktmarkerna och en ny stjärna skulle få vara ifred. Håller tummarna :)

2015-11-16 @ 12:44:45
Postat av: Rebecca Johansson

Rebecca Johansson
[email protected]

Star Trading grundades 1985.

Har suktat efter sen här vackra stjärnan som jag önskar vinna! Första julen i vårt hus och har därför många fler fönster än innan som jag vill lysa upp i vintermörkret. Den här vackra stjärnan hade passat perfekt i vårt vardagsrum.

2015-11-16 @ 14:35:49
Postat av: Mats magnusson

1985

2015-11-16 @ 17:15:34
Postat av: Carola

1: carola - [email protected]
2: 1985
3. Det var längesedan jag uppdaterade adventsprydnader och numera finns det till och med ett eller två fönster som står tomma pga att det inte blivit av att köpa nytt, det måste ändras på och därför vill jag gärna vinna stjärnan Lysekil, den är ju så snygg och jag tror den skulle göra sig väldigt bra vid vår matplats.

Jag följer dig redan på instagram (zintzy)

2015-11-16 @ 17:42:16
Postat av: Petra

Hej!

Vilken alldeles underbar tävling!
Star Trading grundades 1985 av Ellinore and Christer Johansson.

Efter att äntligen ha renoverat hela huset från top till tå så vill vi få in lite stämning och livfullhet. Ljusstaken Vira skulle passa helt underbart i köksfönstret då den följer vår lite lantliga stil. Helt enkelt som en liten pokal i det nyrenoverade lantköket i jul. Å, vad jag hoppas!

Tack för en underbart härlig blogg!

Hälsningar
Petra

2015-11-16 @ 18:45:21
Postat av: Petra

Glömde ju skriva att jag följer på FB också, alias: Mary-Anne Christensen och har delat tävlingen där.

2015-11-16 @ 19:00:04
Postat av: Gabriella

Star Trading bildades 1985.
Jag är gärna med och tävlar om ljusstaken till min son som är 4, han älskar julpynt och önskar sig en egen ljusstake att ha i sitt rum. 😊

2015-11-16 @ 22:49:39
Postat av: Zandra

Hej Victoria,

När grundades Star trading? Företaget startades 1985.
Skulle vara så fantastiskt kul att få pryda min och sambons första gemensamma lägenhet med stjärnan Lysekil. Har spanat in den "på stan" men inser dessvärre att ingen av oss, fattiga studenter som vi är, har några extra pengar till övers för den. Vet att sambon skulle bli minst lika glad som mig om den fick lysa upp vårt vardagsrum.

Ha en toppenfin jul och tack för en toppenhärlig blogg!

Kramar

2015-11-17 @ 01:17:12
Postat av: Malin Svensk Björck

Star trading grundades 1985.
Skulle vilja vinna stjärnan. Den skulle passa in så bra i vårt bokrum/datorrum. Där brukar vi inte julpynta men en stjärna skulle göra rummet mysigt nu i vinter och jag skulle njuta lite extra när jag sitter där och läser :)
Följer på facebook.
Ha en fin vecka!Mvh Malin Svensk Björck

2015-11-17 @ 01:20:29
Postat av: Anonym

Åh så underbara vinster.
Lena Nilsson [email protected].
Svar: Året var 1985 Star Trading grundades.
Skulle vara så mysigt att piffa upp det där hemma är tyvärr sjukskriven för tillfälligt ekonomin blir inte den bästa.Kan bara hoppas då skulle jag vilja ha stjärnan om turen skulle bli min.
Mvh Lena Nilsson

2015-11-17 @ 02:12:01
Postat av: Sophie N

Star trading startade 1985 :-)

Hoppas på en fin och ljus jul,
att vinna en fin ljusstake vore mysigt och kul.
Den skulle få en central plats i mitt mörka hem,
och den kommer att få mig att skynda hem varje dag innan klockan fel. Lysekil skulle vara fin, min katt skulle älska att ligga nära den.

2015-11-17 @ 13:06:29
Postat av: Anonym

Å vill jätte gärna vara med och tävla, följer på instagram. Företaget grundandes 1985 och om ja vann skulle jag vilja ha den i mitt nyrenoverade sovrum där jag skulle behöva någon fint att lysa upp med i vintermörkret. Jag skulle helst vilja ha stjärnan Lysekil:) hoppas på tur :) [email protected] Annica Jonasson

2015-11-17 @ 13:22:03
Postat av: Lena Johansson

Star Trading grundades 1985.
Jag gillar Adventsstjärnan.
Den är modern och kan lysa hela året då den inte är tydlig som julstjärna. Den är snygg och passar i alla rum !

2015-11-17 @ 14:43:37
Postat av: Nathalié eriksdotter teodorson

Hej jag är med :).
Följer på fb också i samma namn.

Svaret är 1985.
Hade gärna vunnit stjärnan! Förra året hade inte jag och dottern något julpynt alls pga det blev en hastig separation och vi tillbringade vår första jul ensamma.
Men i år så vill vi julpynta och få riktig julkänsla till julafton, då vore denna stjärna perfekt att lyss upp i vintermörkret :)

2015-11-17 @ 15:21:39
Postat av: emma rudbeck

Hej
Jag vill gärna vara med o tävla
Star Trading grundades 1985
Om jag hade turen att vinna skulle jag välja stjärnan eftersom min gamla julstjärna gick sönder förra året så det hade passat perfekt. Följer på fb

2015-11-17 @ 17:41:30
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Ej med men tipsat här

https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2015/11/17/ljusstakestjarna-avslutas/

2015-11-17 @ 20:39:05
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Annika

De grundades 1985, Jag skulle vilja vinna Vira eftersom jag känner en panik för att jag inte har hittat julbelysning till mitt sovrum än. Har gått runt i butiker men inte hittat den rätta stjärnan eller ljusstaken, men nu efter att ha gått in på Star tradigs hemsida inser jag att det är på en nätbutik me stort sortiment det gäller att kolla.

2015-11-17 @ 21:20:29
Postat av: Anna Hägg

ljusstaken :)

1985 :)

det vore ett härligt ljus i en annars grå vardag som ensamstående studerande mamma :)

2015-11-17 @ 23:10:43
Postat av: Christina Frisberg

Star Trading startades år 1985. :)
Jag skulle bli hur glad som helst för den otroligt vackra och annorlunda adventsstjärnan, för vi är på väg att flytta från vårat hus och ska flytta till en lägenhet då vi inte behöver bo så här stort längre det är ju både spännande men även lite sorgligt då vi trivts här och bott här så länge, och denna julen kommer vi att bo bland en massa flyttlådor, så en fin stjärna i fönstret skulle ändå ge lite stämning till denna julen :) <3

2015-11-18 @ 08:13:16
Postat av: Mia Haapaharju

Star Trading grundandes 1985. Jag önskar vinna stjärnan Lysekil i brunt, den är så snygg. Jag har titta på den länge. Skulle vara en dröm att vinna den. Hade passat jättefint i vårt vardagsrumsfönster, där skulle den lysa upp och förgylla vår atmosfär hela julen :)
Hälsningar Mia

2015-11-18 @ 08:39:37
Postat av: Tatyana

1985

Vill vinna ljusstaken Vira. Dem skulle passa perfekt i vårt köksfönster och sprida lite julkänsla och ljus i vintermörkret

2015-11-18 @ 09:18:21
URL: http://minbebis.com/blogg/lillalady/
Postat av: Annica

Annica Nilsson ( [email protected] )

Svar: 1985


Skulle vilja vinna stjärnan Lysekil i brunt. Ser så fin ut och den skulle passa så fint här hemma.

2015-11-18 @ 11:11:58
URL: http://anniicanilsson.blogg.se
Postat av: Titti skarp

hej
mitt svar 1985
delar på fb under samma namn
hoppas vinna ljusstaken vira skulle passa fint i mitt syrums fönster
hoppas på tur

2015-11-18 @ 11:31:14
Postat av: Elin Hansson

Svar: 1985!

Småbarnsfamilj som vintern vill lysa upp till en ljus högtid,
En stjärna att mysa och sitta länge bredvid.
Med en lampa i plast är det inte hela världen om den åker i backen,
För med de små busfröna är det den vardagliga attacken!

2015-11-18 @ 11:42:51
Postat av: Isabelle

[email protected]

Star Trading grundades 1985.

Önskar vinna stjärnan då den skulle lysa upp mitt singelmorsesovrum på ett perfekt sätt till jul :)

2015-11-18 @ 16:19:29
Postat av: Marco

Svar: År 1985 grundades Star Trading!
Jag önskar ljusstaken vira eftersom den skänker så mycket julkänsla till en övrigt inredd "vit" lägenhet om väggarna och taket som jag skall flytta till. Den smälter in men ger kontrast med det flammande ljuset på väggarna och detta hade förgyllt julen :D

2015-11-18 @ 16:32:35
Postat av: Camilla

Star trading grundades år 1985! Och jag vill vinna Lysekil stjärnan.

Tänk så mysigt det kan vara,
om jag denna vinna av dig, du rara,
julen är snart här,
det gör mig så kär

2015-11-18 @ 17:54:58
Postat av: Anneli Larsson

Svar 1985.önskar mig stjärnan. "Gnistrande stjärnor och strålande ljus - älskar den första advent i mitt hus! Pyntar med snö-lik känsla och stil - vintervit jul blir min nya profil!"

2015-11-18 @ 19:14:47
Postat av: Gunilla . B

Svar = 1985
Vill helst vinna "Stjärnan Lysekil" - för den är lite annorlunda - och jag känner för att ha något hängande i fönstret - i stället - för den "vanliga staken" ! Stjärnan kommer att få lysa i mitt fönster till advent eller jul !??

2015-11-18 @ 19:27:38
Postat av: Liselotte Karlsson

företaget grundades 1985 av Ellinor och Christer Johansson

2015-11-18 @ 19:40:33
Postat av: Carola L

Svar: 1985

Jag skulle vilja vinna ljusstaken eftersom jag varit tvungen att kassera mina höga, fina eftersom elektroniken gav upp :-(

2015-11-18 @ 19:50:24
URL: http://mammamuh.blogg.se
Postat av: Tina Carlström

De grundades 1985.

Jag var iväg på ett varuhus i helgen och fick syn på Stjärnan Lysekil. Jag blev störtförälskad och ville direkt ha en sådan. Men tyvärr satte priset stopp, i normala fall hade jag köpt den men som föräldraledig måste jag tänka på var vi lägger pengarna. Vi firar vår första jul i vårt första hus och har många fönster att fylle med juleljus. Hoppas få vinna denna fina stjärna som jag och sonen kan tända varje morgon, han älskar lampor och ljus.

2015-11-18 @ 21:48:49
Postat av: Rikard Arvidsson

Star Trading grundades 1985. Jag skulle vilja vinna ljusstaken Vira till min mor som gillar den modellen av ljusstakar.

2015-11-18 @ 22:00:38
Postat av: Emma E

Svar: Star Trading grundades 1985.

Jag skulle helst vilja vinna ljusstaken Vira, eftersom ljusstaken för mig är julens ultimata symbol, en typ av Menorah som för tankarna till Jesusbarnet, som ju var av judisk härkomst.

2015-11-18 @ 22:14:36
Postat av: Emilia Abrahamsson

Svar på frågan: 1985, samma år som jag föddes! :)
Motivering: Hade gärna velat vinna den vackra stjärnan Lysekil. Vi har varit väldigt dåliga på detta med julpynt då det inte har funnits tid för det men nu när vi faktiskt har två små barn känner vi att vi i år och alla år framåt faktiskt vill pynta och dekorera och en fin stjärna från Star Trading hade varit en superfin början! :)

2015-11-19 @ 02:16:57
URL: http://www.vadgorceline.vimedbarn.se
Postat av: [email protected]

Star Trading grundades år 1985.

Gillade båda vinsterna, men jag föll för stjärnan Lysekil, för att jag inte har någon liknande sen tidigare.

I år kommer min släkt upp till mig i dalarna (de bor i Stockholm) och det är första gången på 12 år som jag får äran att rå om dem och den fina stjärnan skulle verkligen göra julen mysigare och få lysa upp fönstret i vardagsrummet så fint.

Håller tummarna!

2015-11-19 @ 08:52:34
Postat av: Anne-Mari

Star Trading grundades i 1985.
Jag behöver verkligen en ny stjärna eller ljusstake, då två stycken lade av ifjol!
Följer på IG som @tassen

2015-11-19 @ 12:38:14
Postat av: Anne-Mari

Jag hittar inte din instagramkonto

Svar: Det heter Victorias_jul
victoriajul.blogg.se

2015-11-19 @ 12:42:16
Postat av: Mikaela Grön

1985.
vill vinna ljusstjärnan. vi har flyttat och har inte julbelysning till alla fönster

2015-11-19 @ 15:20:11
Postat av: stefan westberg

1985.
vill vinna stjärnan till vårat nya hus :)

2015-11-19 @ 15:21:37
Postat av: Anette - En fin jul

Jag vill jättegärna vara med och tävla, jag tycker att både ljusstaken och stjärnan är jättefina men får jag välja skulle jag nog allra helst vilja ha den fina stjärnan. Stjärnan skulle passa så himla fint i mitt nyrenoverade matrum på vår vita skänk där den skulle få dela plats med våra adventskalendrar.

Star Trading grundades 1985, jag har även varit inne och gillat din sida på Facebook.

2015-11-19 @ 19:31:12
URL: http://enfinjul.blogg.se
Postat av: Anonym

Svar: Star Trading grundades år 1985.

Jag har förälskat mig i ljusstaken. Den skulle passa så fint hemma hos mig. Det är de enda som fattas hemma hos mig för att mitt hem ska bli perfekt. Pricken över i:et!

Med vänlig hälsning,
Amanda Bach
[email protected]

2015-11-19 @ 21:02:15
Postat av: Annika Andersson

1. Annika Andersson [email protected]
2. 1985
3. Vår hall är så mörk och trist, vore perfekt med Stjärnan Lysekil där för att lysa upp!

2015-11-19 @ 22:16:26
Postat av: Kristiina

Hej!

Svar: Star Trading grundades 1985.

Motivering:

I vårt hus har vi längtat länge efter december och mys,
med allt vad det innebär men speciellt efter alla fina ljus.
Att få överraska med något nytt skulle göra det speciellt i år,
ett år med mycket och tufft när vi nu den mysigaste månaden når.
Glädja stora som små,
den bästa känslan när man andra kan få bättre må.
Men stjärnan Lysekil vill jag önska mina nära och kära
allt av det bästa, denna jul blir till er ära!

Ha en underbar december!
Med vänlig hälsning,
Kristiina.

2015-11-20 @ 05:07:44
Postat av: Maje

Startrading grundades 1985

Stjärnan Lysekil vill jag gärna vinna
och blir då en glad kvinna:)
Till vårt nyrenoverade kök vore den helt perfekt
och vinna det vore ju helkäckt:)

2015-11-20 @ 14:27:53
Postat av: Anonym

1. Jag heter Anneli Tirri mailadress: [email protected]
2. Star Trade grundades 1985.
3. Om jag har turen att vinna skulle jag gärna vulja ha den höga vackra ljusstaken som hade passat i mitt höga fönster.

2015-11-20 @ 16:20:19
Postat av: Lars

Star Trading grundades 1985. Vill helst vinna stjärnan Lysekil. Motiveringen lyder:

Gåvan jag så hoppas få,
är hantverk på mycket hög nivå.
Många ljusår bort från oss -
Sirius, fast av trä förstås!

Följer dig på fb, Lars Broholm

2015-11-21 @ 01:54:57
Postat av: Emelie D

Tack för kul tävling! :)

Rätt svar är 1985.

Motivering:
Vi fick barn för snart tre månader sedan, detta blir första julen vi ska fira tillsammans som en familj. Eftersom vi tidigare är båda var åkt hem till våra respektive föräldrar på annan ort har vi nästan inga julsaker. Nu vill vi börja bygga upp egna jultraditioner för vår nybildade lilla familj. Stjärnan Lysekil skulle gärna få bli en del av dem. 🎄 följer på instagram och Facebook.

2015-11-21 @ 09:01:41
Postat av: Milja Luomala

Star Trading grundades 1985. Båda är fina men jag önskar mest stjärnan, och jag skulle ge den till min farmor som julklapp :)

2015-11-21 @ 09:17:19
Postat av: Carola

Grundades 1985, jag skulle mer än gärna vinna ljusstaken vira. Vi flyttade för några månader sedan, och julsakerna vi har sedan innan räcker inte till alls.

2015-11-21 @ 09:25:30
Postat av: Anja L

1. Klart.
2. 1985.
3. Den bruna stjärnan Lysekil är helt outstanding, men gillar ljusstaken Vira också...

2015-11-21 @ 10:49:54
Postat av: Daniel

Star Trading grundades 1985.

Önskar vinna ljusstaken Vira,
så romantiken i jul hos mig kan spira!

Gillar och följer din sida på fb.

2015-11-21 @ 14:43:37
Postat av: Johanna

Grundades 1985

Hade gärna önskat mig stjärnan Lysekil i brunt. Vi har precis flyttat till vårt drömhus och därför jag behöver lite nya adventsgrejer att ha i våra fönster.

2015-11-21 @ 15:25:13
Postat av: Ana Zeric

1. Ana Zeric [email protected]
2. 1985
3. Jag skulle gärna vinna stjärnan Lysekil för att den har tidlös och snyggt design och man kan använda i många år framåt. Dessutom är den väldigt vacker.

2015-11-21 @ 16:05:56
Postat av: Paola

Det grundades 1985.

Lysekil i brunt skulle verkligen vara fin i mitt sovrumsfönster. Jag har precis köpt ny säng och tapetserat om. Allt går i varma jordfärger :)

2015-11-21 @ 17:40:28
Postat av: Eva

1985. Med en ljusstake som heter Vira vill jag advent och jul fira, vit med lite rött i kommer i mitt fönster vacker bli.

2015-11-21 @ 18:02:05
Postat av: Jessica Åkesson

Kul tävling! År 1985 grundades dem. Jag vill vinna för vi har precis flyttat in i vårt första hus och man behöver så mycket mer saker än vad man behöver i en liten lägenhet som vi hade tidigare så jag hade gärna velat sätta dessa fina i hallen/sovrummet.

2015-11-21 @ 18:19:20
Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna den fina ljusstaken. Den skulle passa utmärkt i vårt kök här hemma och det vore verkligen riktigt kul att vinna en då plånboken just nu inte riktigt ryms för att köpa hem julpynt.

Svar: Star Trading grundades 1985.

Kram Sanna

2015-11-21 @ 20:57:23
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Annika Nilsson

Svar: 1985
Jag önskar stjärnan Lysekil!
Äntligen har vi ett eget hem! Äntligen kan vi börja frossa i julpynt! Äntligen kan jag på riktigt få längta och drömma om Stjärnan Lysekil!
Hoppas!

2015-11-21 @ 21:33:35
Postat av: Julianna Fredriksson

Hej!
Är gärna med.
Star Trading grundades 1985.

Ljusstaken Vira är en hjärtlig design som värmer i vintermörkret och som jag vill ha. Beundran den väcker när den sprider sitt
vackra sken långt in på julaftonstimma.


Gillar på FB
Följer på Instagram
med namn julianna71

2015-11-22 @ 01:27:49
Postat av: Maria Henrikson

Hejsan! Vill gärna vara med och tävla, dottern önskar sig en "Lysekil"!Skulle vara såå kul att vinna denna till henne! En stjärna till min lilla stjärna! Svaret är 1985! Gillar och följer på instagram och fb!

2015-11-22 @ 08:53:02
Postat av: Lydia Sleyman

[email protected]

Star Trading grundades år 1985.
Om jag har turen att vinna skulle jag välja ljusstaken Vira för att den är så fin och jag älskar vitt och en vit jul :)

2015-11-22 @ 09:52:07
Postat av: Kristina

1985.
Min familj förstår inte att jag önskar en alldeles
egen stjärna i julklapp.

2015-11-22 @ 10:37:42
Postat av: Sara K

Jag är gärna med!

- Sara Kramer, [email protected]
- 1985 grundades Star Trading av Ellinore och Christer Johansson.
- Jag älskar allt som har med julen och belysning att göra, men tyvärr så har jag (som ensamstående mamma på heltid) ganska begränsad ekonomi och får nöja mig med de billiga, klassiska och tråkiga ljusstakarna från bl.a Ö&B. Skulle vara underbart att få lyxa till det här hemma med den underbara stjärnan Lysekil. Den skulle passa perfekt hemma i köket!
- Följer dig på Facebook (Sara Kramer)
- Följer dig på instagram (sfik heter jag där).

Kram!

2015-11-22 @ 11:19:58
Postat av: Kim F

Star Trading grundades precis i mitten på det glada 80-talet, alltså 1985 :)

Jag vill gärna vinna eftersom jag har alldeles för lite saker som ger julkänsla här hemma. Jag själv har varit lite motig till julen men försöker så mycket jag bara kan för barnens skull. Och ta mig tusan, jag börjar gilla det. Julen är en fantastisk högtid och i år ser jag fram emot den som aldrig förr. Vinner jag vill jag ha stjärnan Lysekil, den skulle bli perfekt här hemma!

Jag följer på Facebook :)

2015-11-22 @ 21:56:12
Postat av: Anna K

Hej Victoria!

Jag skulle gärna vilja vinna stjärnan Lysekil av just den anledning att jag bor i denna vackra kuststad på västkusten. Jag flyttade hit för att studera och snart är mina tre studieår klara. Därför vill jag gärna ha med mig ett vintrigt minne från Lysekil och denna juliga stjärna hade passat perfekt.

Star Trading grundades år 1985.

Jag följer dig på instagram där jag heter @annanaz.

Håller tummarna!

2015-11-22 @ 22:27:20
Postat av: Melina Svärd

Hej!
Svar på frågan: 1985.

Jag skulle vilja vinna stjärnan Lysekil. Behöver en stjärna som lyser upp min vardag tills jag inser att jag är en stjärna själv.

MVH Melina

2015-11-23 @ 07:36:23
Postat av: elin

Hej, vilken kul tävling. Älskar jul inredning & den där stjärnan skulle passa så bra i min nya lägenhet. Har precis flyttat från Oslo till Stockholm och har inte så mycket till "inredning" så den skulle passa perfekt nu till Jul. Star Trading grundades 1985.

/Elin [email protected]

2015-11-23 @ 11:45:49
URL: http://nouw.com/elinwolff
Postat av: Pia

Svaret är 1985

Jag skulle vilja vinna stjärnan Lysekil och ge till min mamma som precis fått veta att hon fått cancer.

2015-11-23 @ 14:37:21
Postat av: Evelina L

1985 grundades Star Trading.

Bänken i hallen skulle mer än gärna få vara platsen för stjärnan i trä. Vackert om kvällarna då mörkret lagt sig. Jag vill ha något som ger en direkt myskänsla då man kommer hem! Läste nyligen att hallen är det viktigaste rummet i hemmet att ha ordning å fint i då det är det första man ser då man kommer hem. Ligger nog någonting i det så det sitter kvar i hjärnan...

Kramar!

2015-11-23 @ 22:03:09
Postat av: Jennie

Star trading startade 1985.
Jag skulle så gärna vilja vinna stjärnan. Vi har ett stort fönster högt uppe i vårt uterum. Där vill jag ha en fin stjärna stående.

2015-11-24 @ 10:00:26
Postat av: Nina Ölmstjerna

Grundades 1985.
Stjärnan Lysekil hade passat perfekt i mitt kök där jag har industri stil. Älskar träfärgen .

2015-11-24 @ 10:04:14
Postat av: Olle P

Jag skulle bli glad om jag vann ljusstaken då min katt rev ner min ljusstake ifjol så den gick sönder.

Svaret är 1985

2015-11-24 @ 10:44:44
Postat av: Malin

Star Trading grundades 1985.
Jag vill vinna stjärnan.
Jag vill vinna för att jag just nu håller på att samla ihop saker inför min första flytt hemifrån och jag skulle bli superglad om jag vann en fin julstjärna som verkligen passar min stil som handen i handsken!

2015-11-24 @ 17:00:10
URL: http://maulun.blogg.se
Postat av: Olle

Star Trading grundades 1985.

Skulle vilja vinna ljusstaken Vira. Den skulle bli en finfin julklapp åt mitt äldsta barnbarn som flyttat till sin första egna lya för att studera.

2015-11-24 @ 20:44:44
Postat av: anna

grundades 1985

Jag har ett fønster som skulle bli superfint med en Lysekil lysande i det. Kommer få stå framme lika længe som i visan..."julen varar ønda till påska"... om jag vinner.
Tyværr har jag inget konto så tyværr inga plus i kanten men jag hoppas på tur i alla fall!
(Obs ... sitter vid ett norskt tangentbord å syns ju nær jag skriver..)

2015-11-25 @ 02:54:07
Postat av: Håkan W

1. 1985
2. Mörkt ute med julstämning noll,
Dags att jag över myset nu ta kontroll.
Inget vore bättre med att Jul och Advent fira,
Än att in fönstret få lysa upp med ljusstaken Vira!

2015-11-25 @ 08:30:56
URL: http://hakanwirgart.blogg.se
Postat av: Katja Bruse

Star Trading grundades 1985 :) Följer på insta med kontot bycattiz :)

2015-11-25 @ 08:53:51
Postat av: Lotta

Svar: 1985
Jag önskar vinna stjärnan. Efter två år av sjukskrivning för utmattning så tycker jag vi är värda en god, och fin jul i det här huset. Tyvärr har kassan sinat när man lever på sjukpenning, så vi har inte råd att köpa pynt själva.

2015-11-25 @ 10:44:22
Postat av: Anders Jeppsson

1. Anders Jeppsson [email protected]
2. Star Trading grundades 1985
3. Min fru har i många år tjatat på mig att jag behöver skaffa lite stake, men jag har inte riktigt vetat hur jag ska bära mig åt. Men nu, när jag såg chansen att vinna denna så gick det upp ett ljus!

2015-11-25 @ 10:52:50
Postat av: Maria Helmersson

Svar:1985
Motivering: Min födelsedag är på Julafton så en vinst skulle vara fantastisk. önskar mig stjärnan.

följer dig även på Instagram

2015-11-25 @ 14:20:39
Postat av: irene

1985
Skulle vilja ha stjärnan till mitt nya hem

2015-11-25 @ 14:42:06
Postat av: Johanna Envall

1) Johanna Envall - [email protected]

2) Star Trading grundades 1985

3) Jag önskar vinna ljusstaken Vira. Den är klassisk men ändå modern. Då vi firar jul på annat håll varannat år och därför blir utan julgran i år så vore detta den perfekta trösten.

2015-11-25 @ 15:50:14
Postat av: Ämma Andrinsson

Star trading grundades 1985.
Stjärnan skulle passa perfekt i mitt hallfönster..

2015-11-25 @ 15:58:06
Postat av: My Thulin

Härlig tävling, Star trading grundades 1985 !
jag vill gärna vinna stjärnan Lysekil! Den hade passat så bra i vår vardagsrums fönster ! Därför hoppas jag på vinst så jag kan lyssa upp denna gråa tid ! :D följer dig på instagram som My Thulin

2015-11-25 @ 18:46:06
URL: http://mythulin.blogg.se
Postat av: Amanda

Svar: 1985
Jag skulle vilja vinna stjärnan Lysekil. Jag har precis flyttat hemifrån till min första lägenhet för att studera. Som student har man inte så mycket pengar... och med julklappsköp har man ännu mindre. Har inte haft råd att köpa julpynt, så att vinna denna skulle göra mig jätteglad!

2015-11-25 @ 19:38:05
Postat av: Anonym

Anna Nordin [email protected]

1985

Jag har haft ett jobbigt år. Depression, men också släppt en barnbok på bokmässan i Göteborg. Jag tycker jag är värd en stjärna!!

Skulle vilja vinna stjärnan <3

2015-11-25 @ 23:37:27
Postat av: Nadia Walaf

1985
I år blir det första julen på nio år sonen och jag firar själva. Det hade varit underbart om den fina stjärnan kunde göra oss sällskap i vår nya lilla lägenhet.

2015-11-26 @ 07:37:14
Postat av: Cissi

Star Trading grundades 1985 och blir 30 i år (bra årgång 😊)
Jag skulle vilja vinna stjärnan eftersom den är så fin och skulle göra sig helt underbart bra i vår hall ;)

2015-11-26 @ 08:11:40
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Paola

Svar: 1985

Lysekil i brunt!

Följer dig på insta som mozzepigg :)

Motivering:

– Tomten tomten i släden där,
säg vem som vackrast av alla nissarna är.
– Inte är det du i alla fall, i den skumma julbelysningen.
Jag ju ser knappt vem du är, kära vän.
– Men tomten, då vet jag hur vi ska lösa det här,
så att jag får bli din favvonisse så kär.
Vi tar en vacker trästjärna, helst av modellen Lysekil,
så ska du få se mina vackra ögon och mitt vackra smil.
– Ho ho ho, det var en briljant idé lilla du,
se så, snabba dig, fixa det NU!

2015-11-26 @ 09:52:12
Postat av: Elin Rosqvist

Vilken fantastiskt rolig tävling, jag vill gärna vara med!

Rätt svar på frågan är att Star Trading grundades år 1985.
Jag skulle så gärna vilja överraska min mamma med "stjärnan Lysekil", mina föräldrar håller på att renovera mer eller mindre hela sitt hus och alltid när jag prata med mamma är hon så stressad och orolig över att de inte kommer hinna klart med renoveringen till jul. Jag hade därför velar ge henne denna för att hon dels ska komma lite i julstämning, men också påminna henne om att de blir jul trots att renoveringen inte hinner bli klar, det är dem så medlen som i det här fallet denna stjärna som skapar glädje och stämning i allt kaos.

Håller tummarna och hoppas på tur!
Julhälsningar,
Elin Rosqvist
[email protected]
(Jag följer dig även på instagram).

2015-11-26 @ 20:02:46
Postat av: Pernilla Wamsjö

Klart jag vill va med i utlottningen :)
Kul att jag hittade hit såhär i sista stund. Gillar på instagram @Nillwa Om turen är med mig önskar jag stjärnan :) Den var ovanlig och Grann, tänk om jag med uren Vann ;)

2015-11-26 @ 20:12:55
Postat av: Kamilla Fredriksson

Star Trading grundades 1985.
Älskar julmys med stjärnor, ljusstakar och annat fint. Jag gillar både stjärnan och ljusstaken och sambon tyckte detsamma men han funderade på om stjärnan kanske var lite roligare....=). Så om jag vinner kanske du kan överraska oss och behöver vi göra ett val som väljer vi stjärnan =).

2015-11-26 @ 20:54:39
Postat av: Kristina Rahm

1985 bildades Star Trading.
Lysekil skulle vara en lysande stjärna i mitt julpyntade vardagsrum! Kul och lite ovanlig.

2015-11-26 @ 21:43:58
Postat av: Jeanette Johansson

svaret är 1985
vackrare stjärna har jag aldrig skådat
om den mitt fönster skulle pryda så hade julglädje rådat

2015-11-26 @ 23:38:31
Postat av: Emma

Åh jag har drömt om Lysekils fina stjärna sedan första gången jag såg den. Så underbar😍 Hade gjort mig överlycklig att vinna! Svaret på frågan är 1985 :) följer på instagram @emmmlaa

2015-11-27 @ 20:08:43
Postat av: Anna N

Hej när får man veta vem vinnaren är? Så kul med tävlingar

Svar: Det kommer strax. Håller precis på med det nu
victoriajul.blogg.se

2015-11-29 @ 09:15:33

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback