Julnyheter?

Igår hann jag verkligen inte med att blogga, under dagen hade jag fullt upp med ett projektarbete till skolan. Sedan åkte jag iväg för att köpa lite små saker och klippa mig. 
När jag kom hem hade äldste sonen blivit sjuk så då fanns ingen tid att blogga heller. Och under natten fick minstingen feber, så det har blivit minimalt med sömn i natt. 
Var och handlade igår och hittade en julnyhet, Gevalias midvinterbrygg, nu dricker inte jag kaffe men maken blev väldigt glad i alls fall. 

Sen hittade jag något som säkert inte är någon nyhet men som jag aldrig sett i våran lilla stad, hyacinter som är röda och lila. Jag har bara sett vita, blå och rosa tidigare. 



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback