Julklappstips

I samarbete med Lost my name
 


Jag tänkte tipsa er om en väldigt bra julklapp för barn, nämligen en personlig sagobok från Lost my name.
Boken skapar man snabbt och enkelt på nätet genom att uppge könet på barnet samt namn, sedan kan man se hur boken kommer att se ut innan man beställer den. De hade en väldigt snabb leveranstid och jag fick den flera dagar före utsatt datum.
 
 
 
 
Boken handlar om en pojke eller flicka, beroende på vad man valt, som vaknar upp på morgonen och har tappat bort sitt namn. Barnet ger sig ut för att hitta sitt namn och får en bokstav av lite olika varelser på vägen och i slutänden får barnet sitt namn som såklart är namnet man valde när man skapade boken.
 
Jag valde att skapa boken åt min snart 4 årige son som är väldigt intresserad av bokstäver och sitt namn, han kände igen flera av bokstäverna när vi läste och sa att han hade det i sitt namn också. På slutet när man får veta pojkens namn tycker han det är jätte roligt att han har samma namn som sig själv.
 
Jag tycker detta är en mycket bra bok som passar perfekt som julklapp. Det enda jag kan anmärka på är att boken har mjuka band vilket gör att man måste vara lite försiktigare med den men annars gillar både jag och sonen boken väldigt mycket.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback