Julklappsinslagning

En av de roligaste saker med julen är julklapparna, inte att få dom utan att planera, köpa och slå in dom. För mig behöver en riktigt bra julklapp inte vara jätte dyr bara den är genomtänkt och personlig. Att det är något mottagaren verkligen vill ha och kommer ha nytta av och är den dessutom hemmagjord, att någon lagt ner tid på att göra klappen också är det något som brukar uppskattas extra mycket. 
Jag har alltid en tanke att julklapparna ska slås in i något tema men det lyckas aldrig då jag alltid köper papper på rean och sen glömmer bort det. Så i år får temat bli sidenband, är så mycket finare än de plastiga paketsnören jag använt mig av tidigare. 


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback