Julkalendern 2016

Nästa års kalender heter Selmas saga och den tror jag kommer bli jätte bra. De som skrivit manus till denna har även gjort Tjuvarnas jul vilket är en kalender jag gillade väldigt mycket. 

I Selmas saga ska en forskare försöka bevisa tomtens existens och därför beger han sig ut på en expidition till nordpolen. 
Forskaren spelas av Johan Ulvesson. 


Årets kalender tycker jag är ett bra barnprogram men ingen julkalender tyvärr. För mig ska kalendern vara en berättelse och inte små avsnitt som den är i år och jag vill även ha jul i den och det har det inte varit mycket av alls i år. Men som program gillar jag det och hade önskat mer jul i alla fall. 

Vad tycker ni om årets kalender och vad tror ni om nästa års?

Kommentarer
Postat av: Tove Lindgren

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

2015-12-23 @ 07:29:47

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback